سرویس: غیر تولیدی 09:30 - چهارشنبه 29 فروردین 1397

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی هشدار داد

مشمولان سهام عدالت مراقب پیامک کلاهبرداری باشند

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی هشدار داد: مشمولان سهام عدالت باید مراقب پیام کلاهبرداران باشند و اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار آنها قرار ندهند.

به گزارش اصفهان شرق، سید جعفر سبحانی با اشاره به پیامک‌های دریافتی برخی از سهامداران اظهارکرد:‌ مشمولان سهام عدالت نباید تحت تاثیر اینگونه پیام ها قرار گیرند و از ارائه هرگونه اطلاعات شخصی خودداری کنند. همه اطلاعات هویتی و بانکی مشمولان سهام عدالت در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار دارد و هرگونه دریافت اطلاعات تکمیلی از بستر سامانه سهام عدالت و اطلاعیه‌های این سازمان برای همه مشمولان اطلاع رسانی می‌شود.

وی با هشدار به کلاهبرداران در زمینه فریب مشمولان سهام عدالت اعلام کرد:‌ سازمان خصوصی سازی به صورت حقوقی و قضایی شکایت از اینگونه افراد حقیقی و حقوقی را آغاز کرده و تا حصول نتیجه آن را پیگیری می‌کند.

گفتنی است، در چند ماه اخیر عده ای سودجو و کلاهبردار با ارسال پیام به تلفن همراه مشمولان سهام عدالت نسبت به دریافت اطلاعات شخصی آنها اقدام کرده اند که با شفاف سازی مسئله از سوی مقامات سازمان خصوصی سازی لازم است مشمولان سهام عدالت در دام اینگونه کلاهبرداری ها اسیر نشوند و فقط به اطلاع رسانی از سامانه سهام عدالت و منابع رسمی اکتفا کنند.

انتهای پیام/ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.