سرویس: اجتماعی » حوادث 15:11 - پنجشنبه 21 فروردین 1393

next 1 شبکه ای سرشار از هرزگی و خیانت

شبکه ماهواره ای next ۱ یکی از چندین و چند تلویزیون تاسیس شده لاییک محور است که حیا زدایی، هرزگی، خیانت و سکس را تبلیغ و پخش می کند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز، تبلیغات و بازرگانی این شبکه را اسپانسرهایی که بیشتر در کشور ترکیه و استانبول حضور دارند عهده دار شده اند.

این شبکه ماهواره ای به مانند سایر شبکه های بدنام فارسی زبان بیگانه اساس و بنیان خانواده مسلمان ایرانی را هدف گرفته و در این مسیر از انواع و اقسام روش های سخیف بهره می برد.

قبح زدایی از ارزش ها و فرهنگ اسلامی و ملی ایرانیان، اختلاط و ارتباط نامشروع زن و مرد و حتی به تصویر کشیدن حمام مختلط، دوستی های مداوم مردان و زنان متاهل با غریبه ها و اشاعه ثروت و تجمل گرایی با آب و رنگ فراوان از مهمترین ویژگی های این شبکه تلویزیونی است.

شبکه next 1

بخش عمده برنامه های این شبکه را پخش سریال های دنباله دار و موزیک ها و آهنگ های غربی و فارسی برون مرزی با محوریت تصاویر عریان و موسیقی های عاشقانه شامل می شود.

عمده محتوای این سریال ها ترویج خانواده‌های لجام گسیخته و نابسامان در مقابل ساختار سنتی و مستحکم خانواده، بی احترامی به پدر و مادر، عادی جلوه دادن رابطه جنسی دختر و پسر قبل از ازدواج و حتی باردار شدن دختر، هویت زدایی از مفهوم خانواده، مخدوش شدن ارتباط فرزندان و در مجموع اشاعه سبک زندگی منهای دین و غربی شده با متد شیطان پرستی است.

زیر پوست شهر، خاطرات تلخ، بیراهه، عفت، بوسه تا عشق و شمیم عشق نام و نشان تعدادی از مجموعه هایی دنباله دار و سرشار از مسائل اخلاقی و نامشروع این شبکه و دیگر شبکه های فاسد این روزهای ماهواره خانمان برانداز با دوبله هایی ناشیانه، ضعیف و زیرزمینی است.

همه اینها در حالی است که تبلیغ ظاهری اسلام از جنس آمریکایی و آتاتورکی آن نقطه اشتراک این شبکه و دیگر شبکه ها مانندGEM بشمار می رود و در جای جای سریال ها در آغوش کشیدن مرد و زن نامحرم و نوشیدن مشروب در بیشتر زمان پخش بخصوص به هنگام ناراحتی یا شکست یک طرف از ارتباط دوست یا همسرش با یک غریبه تازه وارد مکرر مشاهده می شود.

اعمال و رفتاری شنیع که در امتداد مقابله نرم شبکه هایی همچون من و تو و فارسی وان بوده و عادی شدن انتخاب و دیدن این شبکه ها در میان خانواده های ایرانی زنگ خطر بی سر و صدای امروز و نابسامانی پر سر و صدای فردا را خبر می دهد.

کانون ریشه دار و بنیادین خانواده از مهم ترین پایه های جامعه در کشورهای اسلامی و به خصوص ایران متمدن و انقلاب کرده است و به خوبی مشخص است که گردانندگان این شبکه بر ارزش و تقدس این پایگاه در جامعه اطلاع کامل دارند و برای هجوم قرار دادن آن برنامه ای بلند مدت تدوین و تدارک کرده اند.

مقابله با این هجمه وسیع تبلیغاتی زشت و هنجارشکن نیازمند عمل به همان شعاری است که چندی قبل از بیان رهبر فرزانه انقلاب بیان و اعلام شد تا همه بدانند با عزم ملی و مدیریت جهادگونه می توان فرهنگ اصیل و اسلامی را در برابر این طوفان های هرزافشان حفظ و حراست کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.