سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - یکشنبه 26 فروردین 1397

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان

همه موظف به تحقق شعار سال هستیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: مقام معظم رهبری گفتند شعار امسال «حمایت از کالای ایرانی» است و همه مردم و مسؤولان موظف‌اند که اطاعت کنند و به سمت و سوی خرید کالای ایرانی حرکت کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، داریوش وکیلی با اشاره به انتخاب شعار «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری گفتند شعار امسال «حمایت از کالای ایرانی» است و همه مردم و مسؤولان موظف‌اند که اطاعت کنند و به سمت و سوی خرید کالای ایرانی حرکت کنیم.

وی افزود: خرید کالای ایرانی برکات بسیار زیادی را برای ما در بر خواهد داشت؛ نخست اینکه به تولید ما کمک خواهد کرد و سپس به اشتغال کمک می‌کند و با توجه به اینکه یکی از بزرگ‌ترین معضلات ما اشتغال جوانان است اگر کالای ایرانی خریداری کنیم قطعاً فرصت اشتغال را در کشور بیشتر می‌کنیم و از این فرصت پیش آمده استفاده بیشتری می‌بریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در خصوص تحقق این شعار در حیطه کاری خود گفت: ما نیز از روز نخست کاری به همه کارکنان تأکید کردیم که هر کالایی که در این اداره خریداری می‌شود ایرانی باشد تا بتوانیم در برکاتی که کالای ایرانی به همراه دارد شریک باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: آن طرف قضیه را نیز باید در نظر گرفت که باید به سمت کیفیت بیشتر کالاها حرکت کنیم تا کالای ایرانی با کالاهای خارجی رقابت کند و این موضوع می‌تواند بهترین ارمغان سال 97 برای مردم باشد.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.