سرویس: اخبار شهرستان 16:22 - جمعه 24 فروردین 1397

امام جمعه شهر ورزنه:

نهادهای دولتی باید از مصرف کالای خارجی اجتناب ورزند/ خط کشاورز از خط ضدانقلاب کاملا جداست

حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه گفت: بزرگترین مصرف کننده در کشور نهادهای دولتی هستند که مسئولان باید کالاهای خارجی را از دسترس خود دور کنند و به تولید داخل اهمیت و حمایت کنند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل شامحمدی ظهر امروز با تبریک عید مبعث اظهار کرد: متاسفانه مظلومیت اعیاد بزرگی همانند مبعث، غدیر و عرفه در جامعه اسلامی ما مشهود است همانطور که به عید نوروز اهمیت می دهیم و گاها دوماه از سال را مشغول عید نوروز می شویم باید به اعیاد اسلامی که بزرگترین اعیاد هستند هم توجه کنیم.

امام جمعه شهر ورزنه افزود: چرا جامعه اسلامی را به این اعیاد و شادی در این مناسبت ها سوق نمی دهیم و باید بدانیم که عید مبعث از روز ازل و به پاشدن دنیا و تا قیامت حادثه ای است که خداوند متعال همانند آن را خلق نکرده است.

وی به درس اموزی از بعثت اشاره و تصریح کرد: بعثت پیامبر(ص) به ما درس چگونه برخورد کردند با مخالفان آنهم با اخلاقی الهی، ادب و منش الهی می دهد و ما باید مبلغ مبعث و اعیاد بزرگی همچون غدیر و عرفه باشیم و برای این مناسبت های مذهبی ارزش قائل شویم.

حجت الاسلام شامحمدی ضمن تسلیت شهادت 7تن از هم وطنانمان توسط رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی که یک غده سرطانی در منطقه است در خیال خام خود در تلاش بر تسلط بر کشورهای اسلامی منطقه می باشد که این خیال خامی بیش نیست و گمان کرده که می تواند به خدای خود غلبه کند در حالی که خدا بر هر غلبه کننده ای غلبه می کند.

خطیب جمعه ورزنه بیان کرد: امروز مسلمانان جهان دلخوش به وعده رهبر انقلاب اسلامی هستند که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید که مطمئنیم این یک وعده الهی است و تحقق پیدا خواهد کرد و روزی خواهد آمد که این رژیم منحوس از صفحه روزگار محو خواهد شد و به قول سید حسن نصرالله طویله ای را بنام اسرائیل نخواهیم شناخت.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزان نظام اشاره و اظهار کرد: رهبر انقلاب به مسئولان دهه 60را یادآور شدند و احساسات آنها را در خدمتگزاری به مردم را که در آن زمان خالصانه بود به آنها گوش زد کردند ولی متاسفانه امروز مسئولان ما البته بعضی از آنها دیگر چنین روحیه ای را ندارند و دنبال اشراف گری و دریافت حقوق های نجومی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین مصرف کننده در کشور نهادهای دولتی هستند که مسئولان باید کالاهای خارجی را از دسترس خود دور کنند و به تولید داخل اهمیت و حمایت کنند.

حجت الاسلام شا محمدی در ادامه به تعمیر دل و قلب مسئولان اشاره و افزود: رهبر انقلاب اسلامی به مسئولان اعم از قوه قضائیه، مجریه و مقننه تذکر دادند و فرمودند که مسئولان احتیاج به تعمیر دل و قلب دارند چرا که ممکن است دل به دنیا بسته و این دلبستن باعث جلوگیری از خدمتگزاری صادقانه شود.

امام جمعه ورزنه به سفر مدیر کل راه و شهرسازی به ورزنه اشاره و گفت: باسفر مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان به منطقه مصوبه ای که به تایید نهایی در تهران قرار گرفته و بنا شد 28 هکتار زمین در کنار دانشگاه آزاد سازی، تفکیک و به جوانان و کسانی که در شهرک قائمیه زمین خریداری کرده بودند واگذار کند که از شورای شهر و شهردار می خواهیم تا دراسرع وقت این واگذاری ها را انجام بدهند.

وی به مباحث کشاورزی اشاره و اظهار کرد: باید از کشاورزان عزیز و زحمت کش تشکر کنیم که باتوجه به مطالبه گری بحقی که دارند نگذاشتند ضد انقلاب به این تجمع های حق خواهی ورود پیدا کند و این مطالبات را به انحراف بکشاند و باید تا آخرین نفس مطالبات خود را از مجرای قانونی پیگیری کنید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.