اصفهان شرق

دومین یادواره شهیدان بوجاری و فصیحی در روستای قلعه امام بخش بن رود/ تصاویر

کدخبر: 165627
1397/01/24 در ساعت 18:06

به گزارش اصفهان شرق، دومین یادواره شهید محمد بوجاری و شهید حسین فصیحی و همچنین  یاد و خاطره 188 شهید بخش بن رود و شهر ورزنه با حضور مسئولان و اقشار مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای قلعه امام بخش بن رود برگزار شد.

امام جمعه ورزنه به حیات طیبه اشاره و گفت: شهدا نمونه بارز حیات طیبه بودند و با ایمان و عمل صالح توانستند به زندگی پاکیزه دست یابند.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی با تمسک به آیه ای از قران افزود: حیات طیبه فقط برای مردان نیست بلکه زنان مومن نیز مشمول حیات طیبه خواهند شد.

وی توکل بالای شهدا را مثال زدنی دانسته و اظهار کرد: به عنوان مثال شهید ابراهیم هادی در اثر توکل زیاد در اغلب عملیات ها با بانگ الله اکبر و باکمترین تجهیزات نظامی فتح های گسترده ای می کردند و توصیه من این است که زندگی نامه ایشان و سایر شهدا را بخوانید و از آن درس زندگی بیاموزید.

شامحمدی به گستاخی های رژیم ستمگر صهیونیستی نیز اشاره و خاطر نشان کرد: این حرکت آنها و به شهادت رساندن چند جوان پاک ایرانی مقدمات تحقق وعده الهی و پیش بینی مقام معظم رهبری در فروپاشی این غده سرطانی را فراهم کرده و انشاءالله به زودی اثری از اسرائیل درروی زمین باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/