اصفهان شرق

ایثار و گذشت، شاخصه اصلی معلمان نمونه خواهد بود

کدخبر: 165619
1397/01/23 در ساعت 18:36

سعید صدری در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به جایگاه والای معلمان، اظهار کرد: معلم به عنوان یک شخصیت تاثیر گذار در جامعه مطرح و اهمیت نقش ان بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های معلم نمونه، افزود: معلمی نمونه است که با ایثار و گذشت برای دانش آموز رفتار کند که خوشبختانه در بخش کوهپایه اکثریت همکاران از ویژگی‌های یک معلم نمونه برخوردار هستند اما انتخاب محدود است.

رئیس اداره اموزش پرورش بخش کوهپایه با اشاره به تغییراتی که در نحوه انتخاب معلمان نمونه اتفاق افتاده است، تصریح کرد: با ملاک‌ها و شکل قبل کار ساده‌تر بود و بر اساس ملاک‌ها، امتیاز دهی انجام و دایره انتخاب محدود به 4 یا 5 نفر از همکاران می‌شد.

صدری با اشاره به پایان رسیدن زمان انتخاب معلمان نمونه در مدارس، بیان کرد: اسامی معلمان نمونه از سوی مدارس به اداره ارسال و معلمان انتخاب شده رزومه خود را با توجه با پارامتر‌هایی که اداره از ان‌ها میخواهد به اداره ارسال می‌کنند و بر این اساس امتیاز دهی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش پرورش منطقه کوهپایه، اظهار کرد: انشاالله بتوانیم با کمک همکاران و مدیران، از بین همکاران که الحق و الانصاف همه نمونه هستند شاخص ترین را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه