سرویس: اجتماعی » علمی 12:23 - پنجشنبه 21 فروردین 1393

رییس آموزش و پرورش جلگه در جلسه مدیران آموزشی منطقه:

درمان اُفت تحصیلی دانش آموزان با شوک آموزشی

رییس اداره آموزش و پرورش جلگه گفت: جلسات مشاوره ای و تقویت بنیه علمی دانش آموزان می تواند شوک آموزشی مثبتی در پیشرفت تحصیلی فرزندانمان باشد.

بمانعلی امینی رییس آموزش و پرورش بخش جلگه در گفتگو با اصفهان شرق به جلسه ای در راستای معضلات روز جامعه و همچنین تذکراتی در این زمینه به مسئولین آموزشی اظهار داشت: سوء مصرف مواد مخدر یکی از معضلات مهم جهت تهدید جوانان در راستای عمل دشمنان در از بین بردن افکار مثبت و کارساز جوان می باشد که می بایست معلمان و اولیاء دانش آموزان جهت آشنایی با این معضل اطلاعات لازم را بدست آورده تا بتوان گامی در پیش گیری مصرف این ماده مخرب شود.

وی در ادامه با توجه به تعطیلات ایام عید و اُفت تحصیلی پیش روی دانش آموزان شوک تحصیلی را در این راستا مفید خواند و گفت: فاصله نیمه طولانی در ایام عید بین بچه ها و کتابهای درسی اتفاق افتاده است که می بایست با برگزاری کلاس های تقویتی و جلسات مشاوره فضای لازم را جهت رفع مشکل افت تحصیلی دانش آموزان برداشت.

امینی در پایان با توجه فاز هدفمندی یارانه ها و ثبت نام دهک پایین برخی از خانواده ها در بخش گفت: مدارس با در دست داشتن امکانات اینترنتی کمک شایانی را جهت دسترسی آسانتر خانواده ها را داشته باشند.

لازم به ذکر است اولین جلسه مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی و مدارس منطقه جلگه در سال جدید با حضور رییس آموزش و پرورش بخش جلگه برگزار شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.