سرویس: فرهنگ و هنر 14:04 - چهارشنبه 22 فروردین 1397

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان مطرح کرد:

نبود دسترسی به فضای مناسب نمایشگاهی علت عدم برگزاری نمایشگاه کتاب

مدیرکل ارشاد استان اصفهان گفت: اصلی ترین مشکل در راستای برگزاری نمایشگاه کتاب در اصفهان در سال‌های گذشته عدم دسترسی به فضای مناسب نمایشگاهی بوده است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری  در ارتباط با دلیل عدم برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان در سال‌های گذشته و چاره‌اندیشی اداره ارشاد استان برای رفع این مشکل اظهار داشت: برگزار نشدن نمایشگاه کتاب در اصفهان دلایل متعددی داشته است و در شرایطی که قرار بود پس از دو سال بهمن‌ماه سال گذشته شاهد برگزاری این نمایشگاه باشیم و مقدمات کار نیز به شکل کامل فراهم شد اما بازهم به تاخیر افتاد.

وی افزود: اصلی ترین مشکل در راستای برگزاری نمایشگاه کتاب در اصفهان در سال‌های گذشته عدم دسترسی به فضای مناسب نمایشگاهی برای این امر بوده است.

مدیرکل ارشاد استان اصفهان تاکید کرد: با رایزنی‌های انجام شده امسال نمایشگاه کتاب در مهرماه برگزار می‌شود و امیدواریم شاهد برگزاری نمایشگاه باشکوهی در استان باشیم به نوعی که فقدان این نمایشگاه در سال‌های گذشته تا حدودی جبران شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان از ۱۹ تا ۲۵ مهرماه ۹۷

وی با بیان اینکه به دلیل عدم تفاهم در ارتباط با مکان برگزاری و مشکلات دیگر از تابستان ۹۴ تا کنون شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب نبوده‌ایم، ابراز داشت: با رایزنی‌های انجام شده نمایشگاه کتاب اصفهان از ۱۹ تا ۲۵ مهرماه ۹۷ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.