سرویس: اخبار شهرستان 22:05 - دوشنبه 20 فروردین 1397

رئیس شورای شهر سجزی خبر داد:

آب شهرک صنعتی سجزی کاهش ۴۰ درصدی داشته است/ نیاز به فاضلاب شهری برای شهر سجزی

رئیس شورای شهر سجزی با اشاره به صحبت رئیس آبفای بخش کوهپایه مبنی بر کاهش ۴۰ درصدی در مورد آب شهرک صنعتی سجزی، اظهار کرد: روزانه چند ساعت آب شهرک صنعتی قطع می‌شود و لازم است نسبت به صرفه جویی اهتمام ویژه شود.

علی اکبر باقری در گفت‌وگو با اصفهان شرق، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر سجزی در تلاش است تا بتواند رضایت حداکثری شهروندان را فراهم کند، از این رو در عملی کردن شعار‌های خود و حل مشکلات شهروندان می‌کوشد.

وی با اشاره به وضعیت آب شرب استان اصفهان، افزود: یکی از مشکلاتی که این روزها در شهر سجزی چون بسیاری از شهر‌ها اتفاق افتاده است مشکل در مزه و فشار آب شرب است.

رئیس شورای شهر سجزی تصریح کرد: برای رسیدگی و همفکری و مدیریت وضعیت ایجاد شده جلسه‌ای با رئیس آبفای بخش کوهپایه برگزار و مشکلات در حوزه آب شهر سجزی در این جلسه مطرح شد.

باقری، گفت: با توجه به اعداد و ارقام آبفای کوهپایه که سرانه مصرف در روز به ازاء هر نفر در شهر سجزی را 250 لیتر عنوان کرد که این نسبت به ورودی آب به منبع زیادتر بوده و برای جلوگیری از قطعی آب، اجبار استفاده از آب چاه برای پرهیز از قطعی را توجیح پذیر می‌دانست.

رئیس شورای شهر سجزی با اشاره به صحبت رئیس آبفای بخش کوهپایه مبنی بر کاهش ۴۰ درصدی در مورد آب شهرک صنعتی سجزی، اظهار کرد: به این صورت روزانه چند ساعت آب شهرک صنعتی قطع می‌شود و لازم است نسبت به صرفه جویی اهتمام ویژه شود.

وی خاطرنشان کرد: بررسی های مقدماتی راهکارهایی چون عدم استفاده از آب چاه و قطعی چند ساعته آب شهر، لوله گذاری جدا گانه جهت آب شرب نیز مطرح شد که در جلسات اتی شورای شهر و با حضور متخصصین این امر باز هم مورد برسی قرار می‌گیرد.

باقری با اشاره به درخواست شهروندان برای دسترسی به آب شرب شیرین، افزود: در این باره نیز راهکارها و بررسی های اولیه انجام و برای رفاه شهروندان استفاده از یک مخزن جداگانه و نصب در یک نقطه شهر نزدیک لوله رفت آب به مخزن اصلی مطرح که در جلسات بعدی شورای شهر با بررسی‌های ابعاد این راهکار و راهکارهای پیش رو دیگر اقدامی که بیشترین رفاه را برای شهروندان به عمل بیاورد انجام می‌شود.

وی با اشاره به نیاز فاضلاب شهری برای شهر سجزی، تصریح کرد: این در خواست از سوی شورا برای شهر سجزی مطرح تا هر چه زودتر امکانات و اقدامات اولیه برای طرح آن از سوی آبفا بخش کوهپایه انجام شود و شورای شهر سجزی نیز برای تسریع در انجام و رفاه شهروندان از راهکارها و سرمایه گذاران بخش خصوصی در این طرح استقبال می‌کند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.