سرویس: اجتماعی » حوادث 17:20 - دوشنبه 20 فروردین 1397

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان

دستگیری زن سارقی که با بی‌هوش کردن رانندگان از آنها سرقت می‌کرد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: خانم جوانی که از طریق مسموم ‌کردن رانندگان با داروی بی‌هوشی اقدام به دزدی از آن‌ها می‌کرد، پس از ۲ ماه دستگیر شد.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ ستار خسروی با اشاره به با دستگیری زن شیادی که اقدام به سرقت از مردان می‌کرد، اظهار داشت: خانم 34 ساله‌ مجردی که تنها زندگی می‌کرد دستگیر شده و تاکنون 4 فقره سرقت از جانب این فرد انجام و شناسایی شده و سارق نیز به آن‌ها اعتراف کرده است.

وی افزود: این خانم سارق 2 ماه بود که فعالیت داشت و در طول این‌ مدت متوجه چنین موردی بودیم که خانمی ماشین‌های مدل بالایی که سرنشین مسن داشتند را انتخاب کرده و درصورتی که این افراد مقابل او توقف می‌کردند سوار ماشین‌شان می‌شد سپس با طرح دوستی اقدام به جلب اعتماد مال باختگان می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: زمانی که این فرد اعتماد راننده را جلب کرد و به نزدیکی منزل مال باخته می‌رسیدند از آن‌ها درخواست آبمیوه می‌کرد و نصف آن را خودش می‌خورد و نصف دیگرش را به صورت پنهانی با مواد بیهوش کننده مخلوط و به راننده می‌داد.

وی تصریح کرد: راننده با مصرف این قرص‌ها تا مسافتی قادر به رانندگی بوده و زمانی که به منزل می‌رسیدند دچار بیهوشی شده و خانم پس از بیهوشی او با سرقت سوییچ ماشین و خودرو و اموال منزل شخص متواری می‌شد.

خسروی با بیان اینکه تاکنون 4 مورد شکایت در این باره مطرح شده، گفت: احتمال دارد افراد دیگری درگیر این سرقت شده باشند.

وی افزود: در حال حاضر پرونده در حال بررسی است تا دیگر جرایم وی مشخص شود اما باتوجه به نوع مواد بیهوش کننده‌ای که به آقایان می‌داد 2 نفر از این شاکیان به‌مدت 3 تا 4 روز در بیمارستان بستری شده بودند و احتمال دارد که این فرد مرتکب قتل شده باشد و افرادی پس از بیهوشی دیگر به‌هوش نیامده باشند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: به سبب اهمیت موضوع و سلامت و جان افراد، به صورت ویژه این موضوع در آگاهی در دست پیگیری قرار گرفت و در نهایت این خانم توسط کاراگاهان دایره سرقت شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات به جرایم خود اقرار کرد.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه بیان کرد: این خانم تنها اقدام به سرقت و فروش اموال می‌کرد و  بخشی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شده و بخشی از آن‌ها نیز به فروش رسیده بود که درحال بررسی است.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.