سرویس: غیر تولیدی 16:22 - یکشنبه 19 فروردین 1397

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان

پهپادها همچنان در جست‌وجوی گمشده کویر مرنجاب/ زنده بودن گمشده مشخص نیست

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ادامه فعالیت‌ پهپادها برای جست‌وجوی گردشگر گمشده در کویر مرنجاب خبر داد و گفت: زنده یافتن فرد گمشده به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش اصفهان شرق، داریوش کریمی در رابطه با آخرین وضعیت عملیات جستجوی فرد گم‌شده در کویر مرنجاب اظهار کرد: این فرد هنوز پیدا نشده و عملیات جست‌وجو همچنان در حال انجام است.

وی در رابطه با استفاده از امکانات مختلف جهت این عملیات افزود: امروز قرار بود که مجدداً از بالگرد استفاده شود اما در جلسه‌ای که با حضور سرتیم‌های عملیات جست‌وجو در آران و بیدگل برگزار شد، مطرح شد که پهپاد کارایی بیشتری دارد و استفاده از بالگرد فعلاً لغو شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر همین اساس عملیات توسط پهپاد و نیروهای جست‌وجو و نجات‌گرانی که از طریق زمین اقدام می‌کنند، انجام می‌شود.

 وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه مدیریت بحران منطقه آران و بیدگل در شب گذشته ابراز داشت: در این جلسه تصمیم گرفته شد که امروز هم جست‌وجو ادامه داشته باشد و در حال حاضر کار در حال انجام است.

کریمی در پایان در رابطه با امکان زنده یافته شدن این فرد گم شده گفت: این مسأله اصلاً قابل پیش‌بینی نیست اما با توجه به این‌که هوا خنک است اگر شرایطش مساعد باشد می‌تواند جان خود را حفظ کند ولی ما نمی‌توانیم نظر قاطعی در این قضیه دهیم.

وی در پایان اضافه کرد: از طرفی هر چند در حال جست‌وجوی همه موقعیت‌ها هستیم اما بعید هم می‌دانیم که اصلاً در آن منطقه باشد و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، باید صبر کرد تا ببینیم نهایتاً چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.