سرویس: اخبار شهرستان 15:38 - یکشنبه 19 فروردین 1397

رئیس کمیته بازی های الکترونیک شهرستان اصفهان خبر داد:

دانش آموزان کوهپایه می توانند در لیگ نمایش آزاد شرکت کنند

رئیس کمیته بازی های الکترونیک شهرستان اصفهان، گفت: مسابقات رباتیک فرصتی است تا دانش آموزان با رقیبان خود آشنا شوند و از تجربه‌های آن‌ها بهره ببرند و با توجه به برنامه آموزشی ما، سال بعد دانش آموزان منطقه کوهپایه می توانند در لیگ نمایش آزاد شرکت کنند.

سمانه مالکی در گفت‌وگو با اصفهان شرق، اظهار کرد: مسابقات رباتیک فرصتی است تا دانش آموزان با رقیبان خود آشنا شوند و از تجربه‌های آن‌ها بهره ببرند و با توجه به برنامه آموزشی ما، سال بعد دانش آموزان منطقه کوهپایه می توانند در لیگ نمایش آزاد شرکت کنند.

وی با اشاره به مسابقات بین المللی IRANOPEN 2018 که هرساله درفروردین ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود، افزود: برگزار کنندگان این مسابقه کمیته ملی ربوکاپ ایران و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است و این مسابقه در بخش دانش آموزی و دانشجویی فرصتی برای ایده پردازی و رقابت و پیشرفت در زمینه صنعت و تکنولوژی است.

رئیس کمیته بازی های الکترونیک شهرستان اصفهان، تصریح کرد: امسال برگزیدگان این مسابقه به مسابقات جهانی ROBOCUP کشور کانادا راه می یابند و مسابقات در لیگ‌های فوتبالیست، امدادگر، انسان نما، ربات‌های پرنده و لیگ نمایش آزاد و لیگ ربات‌های امدادگر با محوریت کشتی سانچی بود و 38تیم خارجی از جمله آلمان و کره جنوبی و… درمسابقات امسال حضور داشتند.

مالکی در ادامه، گفت: دستاوردهای دانشجویی امسال خودروی هیبریدی، ربات امدادگر و آتش نشان، بازو های مکانیکی و … بود که نشان دهنده جایگاه خوب ایران در رباتیک است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.