سرویس: اجتماعی 12:30 - سه شنبه 26 شهریور 1392

پیگیری های حمل و نقل جاده ی براآن جنوبی به کجا رسید

دکتر مقتدایی نماینده ی مجلس گفت: بنده با توجه به اقتضای نماینده بودنم پیگیر مسائل حمل و نقل جاده ی شرق اصفهان هستم.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب: منطقه ی براآن جنوبی با وجود فاصله ی 25کیلومتری با شهر اصفهان و با توجه به تردد مسافرین زیاد به شهر، درگیر مشکلات سریع حمل و نقل است و گاها مسیر 30دقیقه ای به شهر را با فاصله ی زمانی  یک ساعت طی می کنند.

با توجه به مشکل مطرح شده ازسوی مردم، برآن شدیم تا از دکتر مقتدایی نماینده ی شهر اصفهان در مجلس در رابطه با پیگیری ایشان درزمینه ی این موضوع ظرف مدت یک سال اخیرجویا شویم.

وی گفت: بنده متعدد در زمینه ی قضیه راه خصوصا راه روستایی جلساتی را به مشکل حمل و نقل و جاده  اختصاص داده ام و به فرمانداری مکاتبات لازم را داشته ام.

مقتدایی بیان داشت: موضوع جاده های روستایی و تصیح جاده ها در رابطه با ایمن سازی بارها از صحن علنی مجلس مطرح و همچنین در رابطه با این موضوع میر شفیع معاون جاده های روستایی گفت: در سال 92 و در بودجه امسال حدود 38 مورد از مشاهدات و مصوبات جلسات قبلی پیگیری شود.

وی در رابطه با حمل ونقل جاده ای افزود: بنده با توجه به اقتضای نماینده بودنم پیگیر مسائل حمل و نقل جاده ی شرق اصفهان هستم و خواهم بودومن هم همچون مردم شرق اصفهان می گویم که موضوع حمل و نقل مورد توجه کافی قرار نگرفته است.
وی اضهار امیدواری کرد که با پیگیری های صورت گرفته بتوان این مشکل را رفع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.