سرویس: اخبار شهرستان 00:21 - یکشنبه 19 فروردین 1397

مدیرکل راه و شهر سازی استان اصفهان در سفر به شهر ورزنه:

واگذاری زمین مسکن جوانان ورزنه ای در سه ماه آینده/ اولویت با جوانانی است که قبلاً زمینی دریافت نکرده اند

مدیرکل راه و شهر سازی استان اصفهان در سفر به شهر ورزنه، گفت: اولویت دریافت زمین برای مسکن، با جوانانی است که قبلاً زمینی دریافت نکرده اند و تاکنون از امکانات دولتی استفاده نکرده باشند.

به گزارش اصفهان شرق، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان جلسه ای در خصوص مشکلات مسکن جوانان در شهر ورزنه با حضور مسئولان در شهرداری این شهر برگزار کرد.

حجت اله غلامی هدف از سفر خود در شهر ورزنه را پیگیری دستورات استاندار عنوان کرد و گفت: با توجه به دستورات و مساعدت های استاندار اصفهان و همچنین پیگیری مسکن جوانان و شهرک قائمیه، تصمیماتی در خصوص نیاز جوانان شهر به مسکن اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: انشالله در اصلاح، تغییر مساحت مورد نیاز شهر ورزنه اضافه خواهد شد که با اضافه نمودن این مقدار مساحت به محدوده شهر ورزنه تمام افرادی که در شهرک قائمیه دارای حقوق مکتسبه هستند با همکاری معتمدین محل و مسئولان در کنار شهر زمین هایی برای نیاز این جوانان تأمین خواهد شد.

غلامی تأکید کرد: اولویت با جوانانی است که قبلا زمینی دریافت نکرده اند و تاکنون از امکانات دولتی استفاده نکرده باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در پاسخ به زمان تحویل این زمین ها، تصریح کرد: بخشی از کار و مصوبات انجام شده است و ما منتظر اصلاح استانی هستیم که معمولاً در حدود دو تا سه ماه انجام خواهد شد و در سه ماه آینده مشکل الحاق آن انجام خواهد شد و واگذاری ها تا سه ماه آینده صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.