سرویس: اخبار شهرستان 23:44 - شنبه 18 فروردین 1397

مدیر کل اداره ثبت احوال استان اصفهان در شهر ورزنه؛

بیش از سه هزار و 500 کارت هوشمند ملی در ورزنه ثبت شده است

مدیر کل اداره ثبت احوال استان اصفهان در شهر ورزنه، گفت: سال 96 بیش از سه هزار و 500 درخواست در شهر ورزنه به ثبت رسیده است که در بیشتر موارد کارت آن ها صادر شده است.

به گزارش اصفهان شرق، مدیرکل سازمان ثبت احوال استان اصفهان امروز بررسی صدور کارت ملی هوشمند در شهر ورزنه را از نزدیک بررسی کرد.

حسین غفرانی در بازید از ادراه پست شهر ورزنه، گفت: سازمان ثبت احوال در سال گذشته به اتفاق اداره پست و دفاتر پیش خوان در استان عملکرد مثبتی داشته است که این باعث افتخار ما است.

مدیرکل سازمان ثبت احوال استان اصفهان ادامه داد: اکثریت مردم استان دارای کارت هوشمند ملی شده اند و بیش از 38 درصد باقی مانده است که در سال جاری انجام خواهد شد.

وی با بیان این که کارت ملی هوشمند در سال جاری کارکرد خود را نشان خواهد داد، تصریح کرد: ما از مردم استان و شهر ورزنه انتظار داریم بعد از دریافت پیامک کارت ملی هوشمند، به واحد مربوطه مراجعه کنند تا از انباشه شدن کارت ها در دفاتر پست جلوگیری شود.

غفرانی در رابطه با تعداد افراد ثبت نام کارت ملی در شهر ورزنه، اظهار کرد: سال 96 بیش از سه هزار و 500 درخواست در شهر ورزنه به ثبت رسیده است که در بیشتر موارد کارت آن ها صادر شده است و با افزایش سطح خدمات رسانی انتظار داریم این مقدار به تعداد بیشتری افزایش یابد.

همچنین در مراسمی با حضور مدیرکل ثبت احوال، هیئت همراه و غلامی مدیرکل راه و شهرسازی، هیئت همراه و مسئولان شهر ورزنه و بخش بن رود کلنگ ساختمان اداره ثبت احوال ورزنه در زمینی به مساحت ۶۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان به زمین زده شد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.