سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 16:33 - جمعه 17 فروردین 1397

امام جمعه اژیه مطرح کرد:

اهمیت ندادن برخی مسئولان دولت های مختلف به ظرفیت های کشور

خطیب جمعه اژیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نوروز ۹۷، گفت: بخشی از صحبت های ایشان پیرامون خودباوری و اعتماد به نفس ملی بود که مهم ترین مانع در این راه باور نداشتن و یا اهمیت ندادن برخی مسئولان دولت های مختلف به ظرفیت های کشور است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد، در خطبه های امروز نماز جمعه اژیه، گفت: مردم باید از حقد و کینه توزی با اشاره به حدیث نبوی که می فرماید: مومن کینه توز نیست، پرهیز کنند.

وی ادامه داد: مهم ترین ویژگی انسان کینه توز این است که همیشه در غم و اندوه و افسردگی به سر می برد و هیچگاه خوش اخلاق و مهربان نیست.

امام جمعه اژیه، افزود: بیماری دل مهم ترین ویژگی انسان های کینه توز است و بر اثر بیماری دل دچار ضعف ایمان می شود که نتیجه ضعف ایمان یک رذیله اخلاقی به نام نفاق خواهد بود.

حجت الاسلام حجتی فرد، با تشکر از برگزارکنندگان اعتکاف در مساجد جامع و مهدی و آقا مومن و روستاها و دهستان های اطراف نظیر امامزاده عبدالعزیز و گیشی، گفت: همچنین لازم است از  پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی به واسطه برقراری نظم و امنیت در ایام عید نوروز تشکر داشته باشیم.

وی با اشاره به شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۷۸ به دست منافقین کوردل، تصریح کرد: در آخرین فراز وصیتنامه شهید صیاد آمده است: خداوندا ولی امرت حضرت آیت الله خامنه ای را تا ظهور حضرت مهدی زنده و پاینده و موفق بدار.

خطیب جمعه اژیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نوروز ۹۷، گفت: بخشی از صحبت های ایشان پیرامون خودباوری و اعتماد به نفس ملی بود که مهم ترین مانع در این راه باور نداشتن و یا اهمیت ندادن برخی مسئولان دولت های مختلف به ظرفیت های کشور است.

حجت الاسلام حجتی فرد، تأکید کرد: مهم ترین اشتباه تکیه کردن به کشورهایی است که از حامیان اسرائیل و دشمنان اسلام هستند.

وی افزود: دشمنی سرسختانه و همیشگی رژیم صهیونیستی انجام حرکت ننگین حمله و خشونت به فلسطینیان در روز ۳۰مارس مطابق با دهم فروردین که منجر به شهادت ۱۶نفر و مجروح و مصدوم شدن ۱۴۱۶نفر شده است.

امام جمعه اژیه ادامه داد: جواب نامه مقام معظم رهبری به اسماعیل هنیه رئیس دفتر حماس که در آن آمده است: فلسطین در رأس همه مسائل بین المللی می باشد و ماخود را موظف به حمایت به هر طریق از فلسطین می دانیم و حرکت به سمت مذاکره با رژیم فریب کار و دروغگو و غاصب خطای نابخشودنی است و پیروزی مردم فلسطین را به عقب می اندازد.

حجت الاسلام حجتی فرد، گفت: بسیار جای تأسف است که رژیم آل سعود که خود را خادم الحرمین می نامد به جای مبارزه با دشمنان اسلام اقدام به مسلمان کشی به طرق مختلف کرده و اقدام به اظهارات نابجا و احمقانه می کند.

وی با بیان این که بسیار سزاوار است رژیم آل سعود در فکر اتحاد امت اسلامی باشد، ادامه داد: باید در راه سرافرازی اسلام و نابودی دشمنان اسلام باشد و با حرف های احمقانه خودتان و اربابانتان را بیش از این به تمسخر و مضحکه نکشانید.

خطیب جممعه اژیه با اشاره به این که توان موشکی انصارالله یمن را بر عهده ایران بدانند، گفت: بسیار حرف نسنجیده ای است چرا که اگر توان موشکی ایران در اختیار انصارالله بود تا بحال نیروهای یمنی به ریاض رسیده بودند و اینکه شعار می دهند که تهران را با ۴فروند موشک نابود می کنند بسیار ابلهانه است چرا که اگر چنین توانی داشتند جنگ با یمن اینقدر به درازا کشیده نمی شد.

حجت الاسلام حجتی فرد، خاطر نشان کرد: مطمئنا و قطعا هر نوع ماجراجویی از سمت هر رژیم ابلهی انجام شود، عکس العملی بسیار قاطع و محکم از سوی جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.