سرویس: دین و اندیشه 21:52 - پنجشنبه 16 فروردین 1397

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان خبر داد:

بهره‌مندی300 هزار زائر از برنامه‌های نوروزی آستان قدس رضوی در استان اصفهان

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان از بهره‌مندی300 هزار زائراز برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در این استان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، حسین آذین در گفت وگو با خبرنگار ستاد خبری برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در تاریخ 20 اسفند ماه سال گذشته برنامه‌ریزی اجرای طرح باب الرضا علیه السلام در استان اصفهان انجام شد و معین شد که گروهی 160 نفره از خادم یاران در ترمینال کاوه ، فرودگاه شهید بهشتی، راه آهن و دو ترمینال دیگر استان اصفهان به صورت سیار مستقر شوند.

وی افزود: از تاریخ 27 اسفند ماه 96، برنامه های طرح باب الرضا علیه السلام که شامل مشاوره، بدرقه و استقبال زائران ، برنامه های ویژه کودکان که شامل نقاشی کودکان، رنگ آمیزی با موضوع امام رضا علیه السلام بود در مکان های معین شده آغاز شد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان گفت: برنامه های خاصی همچون اجرای سرود ، بیان آداب زیارت برای زائرینی که برای نخستین بار به مشهد مقدس مشرف می شدند در تمامی مبادی نیز در نظر گرفته شده بود.

آذین گفت: همه روزه در طول برگزاری طرح نیز،  تیم‌ها از ساعت 8 صبح الی 20 در ترمینال‌ها و راه آهن و همچنین از ساعت 8 صبح تا 12 بامداد در فرودگاه شهید بهشتی مستقر بودند.

وی تصریح کرد: بنابر آمارهای موجود در مجموع 300 هزار نفر از برنامه‌های طرح باب‌الرضا علیه السلام در استان اصفهان بهره‌مند شدند که به صورت تفکیکی 75 هزار نفر از برنامه‌های راه آهن، 150 هزار زائر از برنامه‌های ترمینال کاوه، 60 هزار زائر از برنامه‌های فرودگاه و 15 هزار زائر از برنامه های ترمینال‌های صحفه و نجف آباد استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.