سرویس: اجتماعی » حوادث 21:10 - پنجشنبه 16 فروردین 1397

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان

تبادل نظر مسئولان هلال احمر اصفهان با فرماندار آران و بیدگل برای جستجوی گمشده کویر مرنجاب

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: برای جستجوی جوان گمشده در کویر مرنجاب، جلسه هماهنگی با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرعامل و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوزه امداد و نجات استان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، داریوش کریمی با اشاره به گردشگر مفقود شده در کویر مرنجاب اظهار داشت: با وجود تلاش‌های بسیاری که برای جستجو انجام شده، متأسفانه هنوز اثری از او نیست.

وی افزود: از سمت دو استان قم و اصفهان به صورت زمینی و هوایی، عملیات جستجوی این گردشگر گمشده ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه ممکن است وی از مسیری رفته باشد که در دید نیست، گفت: به همین جهت از بالگرد و پاراگلایدر برای عملیات جستجوی هوایی استفاده شد ولی متأسفانه موفقیت آمیز نبود.

وی ادامه داد: در عملیات جستجوی زمینی، از نیروهای پیاده و اتومبیل‌رانان حرفه‌ای با خودروهای آفرود از تهران نیز استفاده شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: در این راستا، جلسه هماهنگی در خصوص فرد مفقود شده در کویر مرنجاب با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرعامل و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوزه امداد و نجات استان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه، تمام اقداماتی که تا کنون برای جستجوی این جوان حدودا 28 ساله انجام شده مورد بررسی قرار گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در ادامه جلسه، طی تماس تلفنی که با فرماندار  و مدیریت بحران شهرستان آران و بیدگل گرفته شد، گزارش و اقداماتی که انجام داده بودند، گرفته شد.

وی افزود: برای جستجوی بهتر و کامل‌تر منطقه با مسئولان ذیربط تبادل نظر شد و در این راستا از EOC جمعیت هلال احمر نیز درخواست کمک کردیم.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.