سرویس: اخبار شهرستان 19:12 - پنجشنبه 16 فروردین 1397

بخشدار جرقویه علیا:

حمایت و خرید کالای ایرانی باید به عنوان یک وظیفه مطرح شود

بهزادفر بخشدار جرقویه علیا گفت: افزایش کیفیت کالای ایرانی و به دنبال آن حمایت از آن توسط مسئولان و مردم می تواند، زمینه رقابت این کالا را در بازار جهانی به وجود آورد.

حسین بهزادفر در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات ایرانی را فراگیر کنیم، اظهار کرد: یکی از فعالیت هایی که باعث ایجاد اشتغال در بخش جرقویه علیا می شود رونق تولیدات صنایع دستی است و مهمتر از آن مهیا کردن بازار فروش برای آنهاست.

بخشدار جرقویه علیا به راهکار رونق بخشیدن و حمایت از تولیدات محلی اشاره و افزود: یکی از روش های حمایت و رونق بخشیدن به تولیدات محلی، خرید محصولات تولید داخل و صنایع دستی، توسط ادارات دولتی است و این مهم باید فرهنگ سازی شود.

وی ایجاد تفکر ملی برای حمایت از تولیدات داخلی را مهم دانست و گفت: باید تفکر ملی را بین مردم فرهنگ سازی کنیم و این موضوع در همه زمینه ها از زمان کودکی خصوصا در مدارس دنبال شود تا کالای داخلی بتواند در برابر کالای خارجی رقابت کند.

بهزادفر کیفیت را عامل مهمی در جذب مصرف کنندگان به کالای ایرانی عنوان کرد و افزود:افزایش کیفیت و تولید بر حسب نیاز جامعه می تواند عامل مهمی در جذب مصرف کنندگان ایفا کند و قطعا شکوفایی اقتصادی در این خصوص رونق خواهد گرفت.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.