سرویس: دین و اندیشه 17:18 - چهارشنبه 15 فروردین 1397

رابط نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان شهر رضا و جنوب استان اصفهان خبر داد:

بهره‌مندی بیش از 75 هزار زائر حضرت رضا(ع) از طرح باب الرضا آستان قدس رضوی در راه آهن اصفهان

رابط نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان شهرضا و جنوب استان اصفهان از بهره‌مندی بیش از 75 هزار زائر امام رضا(ع) از طرح باب‌الرضا در راه‌آهن اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، محسن سلطانی در گفت وگو با خبرنگار ستاد خبری طرح استقبال از بهار سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: باتوجه به اجرای طرح باب الرضا علیه السلام از سوی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در ایام نوروز، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان برنامه ریزی ها و کارهای اجرایی خود را به جهت اجرای هرچه بهتر این طرح آغاز کرد.

وی افزود: ازروز 27 اسفند ماه سال گذشته طرح باب الرضا علیه السلام با همکاری راه آهن اصفهان آغاز شد که همه روزه نیز  15 نفر ازخادم یاران خواهر و برادر به خدمت رسانی به زائران حضرت رضا علیه السلام در ایستگاه راه آهن اصفهان می پردازند.

رابط نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان شهر رضا و جنوب استان اصفهان گفت: یکی از اقداماتی که سبب شده حال و هوای بسیار معنوی به وجود آید وجود پرچم متبرک حرم مطهر رضوی است.

سلطانی گفت: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده در ایستگاه راه آهن غرفه ویژه کودکان است که در این غرفه نیز کودکان به  رنگ آمیزی و نقاشی با موضوع حضرت رضا علیه السلام می پردازند و پس از آن جوایزی دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: از دیگر غرفه های در نظر گرفته شده این طرح نیز، پاسخگویی به سوالات شرعی، برپایی نماز جماعت ، مشاوره های سبک زندگی اسلامی و تبیین منشور 7 گانه مقام معظم رهبری است.

رابط نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان شهر رضا و جنوب استان اصفهان بیان کرد: به طور میانگین روزانه 5 هزار نفر از زائران حضرت رضا علیه السلام مورد بدرقه و استقبال خادم یاران حضرت رضا علیه السلام می گیرند که تا به امروز آماری بالغ 75 هزار نفراز برنامه های طرح باب الرضا علیه السلام در ایستگاه راه آهن اصفهان استفاده کرده اند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.