سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 08:00 - چهارشنبه 15 فروردین 1397

نماینده مردم اصفهان

حمایت از کالای ایرانی برنامه اصلی مجلس و دولت در سال ۹۷ خواهد بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی باید برنامه اصلی مجلس و دولت در سال جاری باشد، گفت: مجلس برای مقابله با واردات کالاهای غیرضروری نظارت بیشتری خواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی باید برنامه اصلی مجلس و دولت در سال جاری باشد، گفت: مجلس برای مقابله با واردات کالاهای غیرضروری نظارت بیشتری خواهد کرد و طبیعی است که باید با متخلفانی که زمینه واردات بی‌رویه را فراهم می‌کنند، برخورد قانونی صورت بگیرد.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای که باید برای حمایت از کالای ایرانی در نظر گرفته شود، جلوگیری از واردات کالاهای است که نمونه مشابه داخلی آن در کشور تولید می‌شود؛ متأسفانه برخی کالاهای خارجی در حالی وارد کشور می‌شوند که نمونه مشابه داخلی آن وجود دارد و کالای خارجی به‌جای کالای ایرانی به فروش می‌رسد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به‌صورت مصداقی از تمام کالاهای که در داخل تولید می‌شود حمایت کرد؛ در این زمینه مجلس باید با تمام توان از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند و دولت نیز مشکلات تولیدکنندگان را برطرف کند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.