اصفهان شرق

محصول خارجی در کیف مسئولان چکار می کند؟/ رونق صنایع دستی، بهبود حال و روز جوانان است

کدخبر: 164950
1397/01/14 در ساعت 16:21

دکتر حسن کامران در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به همه باید در ترویج کالای ایرانی کوشا باشند، اظهار کرد: در سال حمایت از کالای داخلی باید در ترویج و تبلیغ کالای ایرانی کوشا باشیم و هر کس بر حسب وظیفه خود به این امر کمک کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان در تصمیمات خود باید تجدید نظر کنند و به گردشگری بهای بهتری بدهند، افزود: گردشگری دارای پتانسیل و قابلیت بالقوه ای است که باید از آن به خوبی استفاده کرد و در راستای بهبود باید برای آن تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفت.

وی گفت: گردشگری چند خصوصیت بارز دارد که یکی از این خصوصیات نشان دادن اثار هنری است و فردی که این اثار را تماشا می کند ناخودآگاه ذهن خود را با این اثار ارتباط می دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروزه اگر صنایع دستی رونق بگیرد جوانان نیز استقبال می کنند و به طرف یاد گیری این هنر خواهند رفت و در همین خصوص توصیه می کنم که به این هنر و فرهنگ بهای خاصی داده شود و همان گونه گه مقام معظم رهبری نیز به ان اشاره کردند در سال حمایت از کالای داخلی باید در ترویج و تبلیغ کالای ایرانی نیز کوشا باشیم .

وی تاکید کرد: پیشنهاد میکنم، از کیف کسانی که کارت پاویون دارند بازرسی شود و در صورتی که محصولات خارجی در کیف آنها باشد آن محصول خارجی را خارج کنند.

این گفتگو در بازدید دکتر کامران از نمایشگاه هرند در گذر تاریخ گرفته شد.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه