سرویس: اخبار شهرستان 16:21 - سه شنبه 14 فروردین 1397

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

محصول خارجی در کیف مسئولان چکار می کند؟/ رونق صنایع دستی، بهبود حال و روز جوانان است

کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: پیشنهاد میکنم، از کیف کسانی که کارت پاویون دارند بازرسی شود و در صورتی که محصولات خارجی در کیف آنها باشد آن محصول خارجی را خارج کنند.

دکتر حسن کامران در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به همه باید در ترویج کالای ایرانی کوشا باشند، اظهار کرد: در سال حمایت از کالای داخلی باید در ترویج و تبلیغ کالای ایرانی کوشا باشیم و هر کس بر حسب وظیفه خود به این امر کمک کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان در تصمیمات خود باید تجدید نظر کنند و به گردشگری بهای بهتری بدهند، افزود: گردشگری دارای پتانسیل و قابلیت بالقوه ای است که باید از آن به خوبی استفاده کرد و در راستای بهبود باید برای آن تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفت.

وی گفت: گردشگری چند خصوصیت بارز دارد که یکی از این خصوصیات نشان دادن اثار هنری است و فردی که این اثار را تماشا می کند ناخودآگاه ذهن خود را با این اثار ارتباط می دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروزه اگر صنایع دستی رونق بگیرد جوانان نیز استقبال می کنند و به طرف یاد گیری این هنر خواهند رفت و در همین خصوص توصیه می کنم که به این هنر و فرهنگ بهای خاصی داده شود و همان گونه گه مقام معظم رهبری نیز به ان اشاره کردند در سال حمایت از کالای داخلی باید در ترویج و تبلیغ کالای ایرانی نیز کوشا باشیم .

وی تاکید کرد: پیشنهاد میکنم، از کیف کسانی که کارت پاویون دارند بازرسی شود و در صورتی که محصولات خارجی در کیف آنها باشد آن محصول خارجی را خارج کنند.

این گفتگو در بازدید دکتر کامران از نمایشگاه هرند در گذر تاریخ گرفته شد.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.