سرویس: اجتماعی » علمی 14:15 - چهارشنبه 20 فروردین 1393

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

زنان خانه دار ۳۰ درصد “تخفیف شهریه” می‌گیرند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از تحصیل زنان خانه دار در نظر دارد برنامه‌ای برای ادامه تحصیل زنان خانه دار با ۳۰ درصد تخفیف شهریه ارائه دهد.

به گزارش اصفهان شرق: دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه نهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران با اشاره به فرموده‌های مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال بنام «فرهنگ و اقتصاد» گفت: قول می‌دهم این فرمایشات در دانشگاه آزاد بر اساس چشم انداز برنامه ریزی و پیاده شود. 

 
وی با اشاره به اینکه سال گذشته در حوزه اقتصاد و فرهنگ، آیین نامه‌هایی را تدوین کرده‌ایم، اظهار کرد: از این آیین نامه‌ها برای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور استفاده می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در نظر داریم ۱۲ درصد از درآمدهای دانشگاه از محلی غیر از درآمدهای شهریه باشد که این موضوع در قالب راه اندازی شرکتهای دانش بنیان در این دانشگاه محقق خواهد شد.
وی در ادامه حمایت از تحصیل زنان خانه دار را از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد دانست و تصریح کرد: در حال حاضر پتانسیل عظیم زنان خانه دار در کشور وجود دارد که بسیاری از این افراد اشتیاق تحصیل دارند که در این راستا می‌خواهیم زمینه‌ای برای تحصیل زنان خانه دار بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی فراهم نماییم که این برنامه با تخفیف ۳۰ درصدی ارائه خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.