سرویس: غیر تولیدی 16:07 - یکشنبه 12 فروردین 1397

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان:

سبزه‌های عید را بازیافت کنید

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان از استقرار خودروهای حمل بازیافت با بنرهای مخصوص دریافت سبزه در ۵۲ نقطه از شهر در روز طبیعت خبر داد و گفت: در تمام مناطق ۱۵ گانه شهر تمهیدات لازم برای روز طبیعت در نظر گرفته شده و از روز ۱۲ فروردین ماه برنامه‌ جمع‌آوری سبزه‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، غلامرضا ساکتی اظهارکرد: علاوه بر هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان برای پاکسازی پارک‌ها و حمل ضایعات، تمهیدات لازم برای افزایش تعداد خودروهای مخصوص و ویژه حمل زباله‌ها از پارک‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد نیروهای خدماتی به صورت شیفت اضافه افزود: در هر منطقه از شهرداری اصفهان بین ۳۰ تا ۵۰ نیروی اضافه‌تر از تعداد معمول جهت پاکیزه نگهداشتن شهر پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در روز سیزدهم نوروز برای حمل زباله، بین یک تا سه دستگاه خودرو اضافه بر ماشین آلات معمول منطقه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از امروز توزیع نایلون های حمل زباله در اندازه‌های بزرگ برای مناطق ۱۵ گانه، ناژوان و صفه آغاز شده است، گفت: قرار است نزدیک به ۴۰ هزار کیسه نایلون اضافه بر تعداد مورد استفاده روزانه در مناطق ۱۵ گانه، ناژوان و صفه توزیع شود.

ساکتی از استقرار خودروهای حمل بازیافت با بنرهای مخصوص دریافت سبزه در ۵۲ نقطه از شهر در روز طبیعت خبر داد و گفت: در تمام مناطق ۱۵ گانه شهر تمهیدات لازم برای روز طبیعت در نظر گرفته شده و از روز ۱۲ فروردین ماه برنامه‌ جمع‌آوری سبزه‌ها اجرا می‌شود.

وی اظهارکرد: خودروهای حمل زباله در نقاط ورودی و خروجی شهر در مجاورت پارک‌ها و فضاهای سبز شهر و نقاط گردشگری مستقر و سبزه ها را تحویل می گیرد و سپس سبزه‌ها را به کارخانه کود کمپوست ارسال می‌کند.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان از شهروندان درخواست کرد: در روز طبیعت بیشتر به حفظ طبیعت توجه داشته باشند و سعی کنند هنگام ورود به طبیعت با توجه به سختی حفظ و نگهداری عرصه‌های فضای سبز و شرایط کم آبی، عرصه‌ها را حفظ کنند، به چمن‌ها آسیب نزنند و از روشن کردن آتش در فضاهای سبز خودداری کنند، همچنین زباله‌ها را در محل‌های مخصوص و در کیسه‌های زباله بریزند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.