سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:55 - چهارشنبه 20 فروردین 1393

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن:

شانس بقای ذوب‌آهن در لیگ بالااست

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با بردی که تیم ذوب‌آهن برابر داماش کسب کرد، شانس بقای این تیم در لیگ برتر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از فارس: سامسون پطروسیان اظهار کرد: در صورتی که تیم ذوب‌آهن موفق به شکست تیم داماش نمی‌شد، انگیزه‌اش را برای هفته پایانی از دست می‌داد، اما در حال حاضر با روحیه دوچندانی به دیدار راه‌آهن می‌رود.

وی با اشاره به دیدار روز جمعه ذوب‌آهن با تیم راه‌آهن بیان کرد: در زمانی که من نیز در تیم ذوب‌آهن بازی می‌کردم، فراز و فرودهای بسیاری داشتیم، اما در نهایت در لیگ باقی می‌ماندیم.

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: ذوب‌آهن شانس بسیار بالایی برای بقاء دارد و می‌تواند برابر تیم راه‌آهن نتیجه مطلوبی کسب کند.

وی حضور فیروز کریمی بر روی نیمکت ذوب‌آهن را نکته مثبتی برای این تیم دانست و تاکید کرد: کریمی مربی با تجربه‌ای است که می‌داند به چه صورت تیم ذوب‌آهن را برای هفته پایانی آماده کند.

پطروسیان با بیان اینکه شرایط فعلی ذوب‌آهن دور از تصور بود، ادامه داد: تصور اینکه تیم ذوب‌آهن در لیگ برتر حضور نداشته باشد، دشوار است، اما مشکلاتی برای این تیم وجود داشت که این اتفاقات را رقم زد و امیدوارم پایان خوشی برای این تیم در لیگ رقم بخورد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.