اصفهان شرق

نیروهای انقلابی با بصیرت افزایی توطئه دشمنان را خنثی کنند

کدخبر: 164775
1397/01/11 در ساعت 18:00

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام علیرضا باطنی بابیان اینکه تحقق شعار “حمایت از کالای ایرانی” مستلزم اتحاد ملی و تلاش و کوشش فراگیر است، اظهار داشت: همه اقشار و احزاب جامعه باید ضمن توجه به شعار سال در جهت تحقق آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شرایط سیاسی امروز ما حساس­تر از هر زمان دیگری است، گفت: ما در شرایطی هستیم که دشمنی­‌های استکبار جهانی و عوامل منطقه‌­ای آن روزافزون است؛ دشمن به این نتیجه رسیده‌­است که به هیچ عنوان با اقدامات سخت نمی‌­تواند به جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای وارد کند به همین دلیل برنامه‌­ریزی خود را جهت انجام اقدامات نرم علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند.

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان با بیان اینکه دشمن در داخل کشور به جریانات معاند و بستر­های اعتراضی امید بسته­ است و به دنبال تحریک مردم به ایجاد اغتشاش و ناآرامی و نارضایتی است، گفت: به همین منظور می‌­طلبد افراد انقلابی با بصیرت افزایی در جهت افزایش هوشیاری مردم این اقدامات را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه نظارت کامل، پیوسته و دقیق بر عملکرد مسئولان از سوی تشکل­‌های سیاسی یکی از ملزومان ایجاد شرایطی آرمانی برای کشور است، گفت: به عنوان مثال در بخش‌­هایی از عملکرد قوه مجریه ضعف­‌های بسیاری مشاهده می‌­شود که به همین منظور می‌­طلبد دلسوزان نظام با ارائه نصیحت و انتقادات سازنده، راه­‌حل خود را برای حل اینگونه ضعف‌­ها بیان کنند.

حجت الاسلام باطنی ادامه داد: یکی از اولویت­‌هایی که امسال در دستور کار مجمع اصول‌گرایان استان اصفهان قرار دارد نظارت بر روند مدیریتی استان اصفهان و حتی کشور و ارائه تذکر و پیشنهاد در شرایط موردنیاز و دعوت و مطالبه از مسئولان در مقام پرسش­گری است؛ درحالت کلی کسانی که مسئولیتی بر گردن دارند همواره باید خود را پاسخگو بدانند.

وی بابیان اینکه فرهنگ­سازی در مسائل اقتصادی و تشویق مردم نسبت به استفاده از کالای ایرانی از دیگر اولویت­‌های مجمع اصولگرایان اصفهان در سال جاری است، گفت: باید این مسئله برای مردم آگاه­سازی شود که استفاده از کالای ایرانی به منزله حمایت از کارگر و تولیدکنندگان ایرانی و متعاقب آن ایجاد اشتغال است.

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان با بیان اینکه اولویت دیگر مجمع اصولگرایان در زمینه فرهنگی و اجتماعی است، گفت: متأسفانه باوجود اینکه مسائل فرهنگی اجتماعی اولویت اصلی دشمن است و از طریق فضای مجازی به دنبال مورد هدف قراردادن فرهنگ دینی و ملی ما و به عبارت کلی مورد تهاجم قراردادن ارزش‌­های دینی ما است این موضوعات در کشور مغفول مانده‌­است درصورتی که باید در مقابل اینگونه تهاجمات ایستاد و از هستی و هویت خود دفاع کنیم و به همین منظور ما وظیفه خود می‌دانیم در این زمینه ورود کنیم.

وی پیرامون لزوم وحدت بین نیروهای انقلابی و مجمع اصولگرایان خاطرنشان کرد: طبیعی است در هیچ زمینه‌­ای موفقیتی رخ نخواهد داد مگر با وحدت، همدلی و هم صدایی نیروهای ولایی و انقلابی جامعه؛ باید همه کسانی که دلسوز نظام هستند و دل در گرو موفقیت نظام و دستاوردهای جمهوری اسلامی دارند و دنبال تحقق منویات امام راحل و مقام معظم رهبری هستند ضمن تنزل از خواسته‌­های فردی و عدول از اهداف گروهی به منافع ملی و مصالح فراگیر جامعه توجه کنند.

حجت‌الاسلام باطنی  با بیان اینکه به همین منظور از تمام نیروهای انقلابی، ولایتمدار و ارزشی دعوت می‌­کنیم در این مسیر در کنار هم قرار گیرند، گفت: ما نیز به عنوان مجمع اصولگرایان دست خود را به سمت همه نیروهای انقلابی دراز کرده‌­ایم و در جلسه انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان از همه دلسوزان نظام و کسانی که حس می­‌کردیم حضورشان می‌­تواند به نفع کشور باشد دعوت به عمل آوردیم.

وی با بیان اینکه افراد انقلابی باید آسیب شناس وضعیت درون تشکیلاتی خود باشند و مصالح نظام را بر مصالح فردی و گروهی خود ارجحیت دهند، گفت: درشرایط کنونی وحدت بین نیروهای انقلابی از نان شب واجب‌تر است؛ در حالت کلی قرارگیری مجموعه‌هایی در اختیار افرادی که ارزش­‌های نظام برای آنها اهمیتی ندارد و در حفاظت و حراست از آن کوشا نیستند به خاطر پراکندگی و عدم وحدت و یک­پارچگی نیروهای انقلابی است.

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان گفت: امیدواریم این اشکال برطرف و در پرتو این وحدت عرصه‌­های ازدست رفته را بازگردانیم و با وحدت بین نیروهای انقلابی شاهد مرتفع شدن مشکلات نظام باشیم.

انتهای پیام/تسنیم