سرویس: غیر تولیدی 18:00 - شنبه 11 فروردین 1397

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان

نیروهای انقلابی با بصیرت افزایی توطئه دشمنان را خنثی کنند

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان با بیان اینکه افراد انقلابی باید آسیب شناس وضعیت درون تشکیلاتی خود باشند و مصالح نظام را بر مصالح فردی و گروهی خود ارجحیت دهند، گفت: نیروهای انقلابی با بصیرت افزایی توطئه دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام علیرضا باطنی بابیان اینکه تحقق شعار “حمایت از کالای ایرانی” مستلزم اتحاد ملی و تلاش و کوشش فراگیر است، اظهار داشت: همه اقشار و احزاب جامعه باید ضمن توجه به شعار سال در جهت تحقق آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شرایط سیاسی امروز ما حساس­تر از هر زمان دیگری است، گفت: ما در شرایطی هستیم که دشمنی­‌های استکبار جهانی و عوامل منطقه‌­ای آن روزافزون است؛ دشمن به این نتیجه رسیده‌­است که به هیچ عنوان با اقدامات سخت نمی‌­تواند به جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای وارد کند به همین دلیل برنامه‌­ریزی خود را جهت انجام اقدامات نرم علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند.

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان با بیان اینکه دشمن در داخل کشور به جریانات معاند و بستر­های اعتراضی امید بسته­ است و به دنبال تحریک مردم به ایجاد اغتشاش و ناآرامی و نارضایتی است، گفت: به همین منظور می‌­طلبد افراد انقلابی با بصیرت افزایی در جهت افزایش هوشیاری مردم این اقدامات را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه نظارت کامل، پیوسته و دقیق بر عملکرد مسئولان از سوی تشکل­‌های سیاسی یکی از ملزومان ایجاد شرایطی آرمانی برای کشور است، گفت: به عنوان مثال در بخش‌­هایی از عملکرد قوه مجریه ضعف­‌های بسیاری مشاهده می‌­شود که به همین منظور می‌­طلبد دلسوزان نظام با ارائه نصیحت و انتقادات سازنده، راه­‌حل خود را برای حل اینگونه ضعف‌­ها بیان کنند.

حجت الاسلام باطنی ادامه داد: یکی از اولویت­‌هایی که امسال در دستور کار مجمع اصول‌گرایان استان اصفهان قرار دارد نظارت بر روند مدیریتی استان اصفهان و حتی کشور و ارائه تذکر و پیشنهاد در شرایط موردنیاز و دعوت و مطالبه از مسئولان در مقام پرسش­گری است؛ درحالت کلی کسانی که مسئولیتی بر گردن دارند همواره باید خود را پاسخگو بدانند.

وی بابیان اینکه فرهنگ­سازی در مسائل اقتصادی و تشویق مردم نسبت به استفاده از کالای ایرانی از دیگر اولویت­‌های مجمع اصولگرایان اصفهان در سال جاری است، گفت: باید این مسئله برای مردم آگاه­سازی شود که استفاده از کالای ایرانی به منزله حمایت از کارگر و تولیدکنندگان ایرانی و متعاقب آن ایجاد اشتغال است.

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان با بیان اینکه اولویت دیگر مجمع اصولگرایان در زمینه فرهنگی و اجتماعی است، گفت: متأسفانه باوجود اینکه مسائل فرهنگی اجتماعی اولویت اصلی دشمن است و از طریق فضای مجازی به دنبال مورد هدف قراردادن فرهنگ دینی و ملی ما و به عبارت کلی مورد تهاجم قراردادن ارزش‌­های دینی ما است این موضوعات در کشور مغفول مانده‌­است درصورتی که باید در مقابل اینگونه تهاجمات ایستاد و از هستی و هویت خود دفاع کنیم و به همین منظور ما وظیفه خود می‌دانیم در این زمینه ورود کنیم.

وی پیرامون لزوم وحدت بین نیروهای انقلابی و مجمع اصولگرایان خاطرنشان کرد: طبیعی است در هیچ زمینه‌­ای موفقیتی رخ نخواهد داد مگر با وحدت، همدلی و هم صدایی نیروهای ولایی و انقلابی جامعه؛ باید همه کسانی که دلسوز نظام هستند و دل در گرو موفقیت نظام و دستاوردهای جمهوری اسلامی دارند و دنبال تحقق منویات امام راحل و مقام معظم رهبری هستند ضمن تنزل از خواسته‌­های فردی و عدول از اهداف گروهی به منافع ملی و مصالح فراگیر جامعه توجه کنند.

حجت‌الاسلام باطنی  با بیان اینکه به همین منظور از تمام نیروهای انقلابی، ولایتمدار و ارزشی دعوت می‌­کنیم در این مسیر در کنار هم قرار گیرند، گفت: ما نیز به عنوان مجمع اصولگرایان دست خود را به سمت همه نیروهای انقلابی دراز کرده‌­ایم و در جلسه انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان از همه دلسوزان نظام و کسانی که حس می­‌کردیم حضورشان می‌­تواند به نفع کشور باشد دعوت به عمل آوردیم.

وی با بیان اینکه افراد انقلابی باید آسیب شناس وضعیت درون تشکیلاتی خود باشند و مصالح نظام را بر مصالح فردی و گروهی خود ارجحیت دهند، گفت: درشرایط کنونی وحدت بین نیروهای انقلابی از نان شب واجب‌تر است؛ در حالت کلی قرارگیری مجموعه‌هایی در اختیار افرادی که ارزش­‌های نظام برای آنها اهمیتی ندارد و در حفاظت و حراست از آن کوشا نیستند به خاطر پراکندگی و عدم وحدت و یک­پارچگی نیروهای انقلابی است.

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان گفت: امیدواریم این اشکال برطرف و در پرتو این وحدت عرصه‌­های ازدست رفته را بازگردانیم و با وحدت بین نیروهای انقلابی شاهد مرتفع شدن مشکلات نظام باشیم.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.