اصفهان شرق

حضور استاندار اصفهان به شرق اصفهان را به فال نیک خواهیم گرفت

کدخبر: 164730
1397/01/10 در ساعت 14:25

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد امام علی(ع) به فضیلت اعتکاف اشاره و اظهار کرد: اعتکاف یکی از با فضیلت ترین اعمال مستحبی در ماه رجب بوده که شروع زیبا و دل انگیز آن در روز میلاد با سعادت مولای متقیان است.

امام جمعه شهر اژیه افزود: سه روز دوری از دنیا و بیتوته کردن در خانه خدا اثرگذاری عمیقی در افراد می گذارد که هر زمان آن با ارزش قلمداد می شود.

وی با تشکر از حضور استاندار اصفهان به شهر اژیه تصریح کرد: پیگیری مشکلات کشاورزان و حقابه داران در فضایی صمیمی توانست تا حدودی آرامش را به کشاورزان بازگرداند و امیدواریم به زودی شاهد تحقق وعده ها باشیم و این حضور را به فال نیک می گیریم.

حجت الاسلام حجتی فرد با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی باید در بین آحاد جامعه رواج پیدا کند، گفت: توجه هر چه بیشتر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در روز اول فروردین و توصیه های ایشان در بحث شعار سال وحمایت از کالای ایرانی باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد و حمایت از کشاورزان و تولیدات کشاورزی نمونه بارز حمایت از تولید ملی است.

وی بیان کرد: مدیریت صحیح در بحث ظرفیت های داخلی اعم از نیروهای جوان و تحصیلکرده و منابع طبیعی در کشور مهمترین موضوع در مورد حمایت از تولید و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است.

امام جمعه اژیه به جنگ روانی دشمن در زمینه فرهنگی اشاره و افزود:‌ در عرصه جنگ نرم مبارزه با اشخاصی که به هر طریق با ایجاد یاس و ناامیدی و ایجاد شایعه پراکنی به هر روشی بخواهند مردم عزیز را از اسلام و انقلاب دور کنند باید مد نظر قرار گیرد.

وی ناامیدی و یاس را هدف دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد:‌ هر کسی که در این راه باشد در صف دشمنان اسلام قرار گرفته و با توجه به سرمایه بزرگ این نظام که همانا خون شهدا است، نتیجه دشمنی و خیانت به این نظام محکوم به فنا وشکست است.

انتهای پیام/ اصفهان شرق