سرویس: غیر تولیدی 08:00 - پنجشنبه 09 فروردین 1397

استاندار اصفهان:

نسبت به وضعیت آب استان اصفهان مسؤولیم/ شعار حمایت از کالای ایرانی آویزه گوش مسؤولان باشد

استاندار اصفهان با بیان این‌که باید شعار حمایت از کالای ایرانی آویزه گوش ما مسؤولان باشد، گفت: مردم تکلیفشان مشخص است ولی ما مسؤولان باید شرایطی را برای صنعت، تولید، کشاورزی فراهم کنیم که مردم به سراغ کالای ایرانی بروند.

به گزارش اصفهان شرق، حسن مهرعلیزاده در آیین معارفه فرماندار خمینی‌شهر اظهار داشت: از اینکه پس از 5 ماه در این شهرستان که مزین به نام امام راحل است حضور پیدا کردم بسیار خرسندم، به گفته مقام معظم رهبری این انقلاب بی نام امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و در زمانی که از دیانت خبری نبود به مسلمان‌ها عزت بخشید.

وی با بیان این‌که مردم به حداقل‌ها راضی هستند ولی نباید کم گذاشت، افزود: اکنون که من مسؤولیتی دارم رئیس نیستم و مرئوس هستم، باید به خودمان یادآوری کنیم که اگر کار نکنیم و مثبت قدم برنداریم محکومیم چراکه اگر سیستم هوشیار باشد محکوم شده و به جای ما شخص دیگری متصدی امور می‌شود؛ اگر سیستم هم متوجه نشود در پیشگاه خدا مسؤولیم و چه بهتر که یک مسؤول آگاه باشد که در مجموعه‌اش کم کاری انجام نشود.

استاندار اصفهان با اشاره به این‌که شهرستان خمینی‌شهر از 6 نقطه به شهر اصفهان متصل است، اظهار کرد: مردم این خطه با چنین فاصله اندکی نباید احساس کنند که نوع ساختمان‌ها، آسفالت‌ها، دیوارها و زندگی مردم عوض شده، این موضوع برای آن‌ها غیرقابل تحمل است؛ اگر در استان خوب برنامه‌ریزی شده و بر اساس آمایش و توازن کار شود، تفاوتی احساس نمی‌شود، هنر استاندار نیز برقراری رشد متوازن در استان و شهرستان‌هاست و این در خمینی‌شهر معنای دیگری پیدا می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت منابع آبی استان اصفهان ادامه داد: در منطقه خشکی زندگی می‌کنیم؛ اصفهان در فلات مرکزی قرار دارد و زاینده‌رود منبع زندگی کشاورزان بوده و این‌که فکر کنیم خشکسالی تمام می‌شود غلط است، در 46 سال اخیر ورودی آب سد از یک میلیارد و 850 میلیون متر مکعب، در سال جاری به 600 میلیون متر مکعب رسیده که خطر را با چشم می‌بینیم، همه مسؤولان به فکر باشید ما نسبت به وضعیت آب استان اصفهان مسؤولیم که فرزندان ما در آینده چه کنند.

مهرعلیزاده ابراز کرد: مردم رفتار همه مسؤولان را برانداز می‌کنند و قطعاً کسی که دلسوزانه برای مردم تلاش کند در هر پست و مقامی را دوست خواهند داشت، جناح‌بازی نیز برای مردم ارزشی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: پیامی که رهبر معظم انقلاب در آغاز سال دادند و امسال را سال حمایت از کالای داخلی عنوان کردند باید آویزه گوش ما مسؤولان باشد و در جایگاه اعتقادی به عنوان یک تکلیف است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: مردم تکلیفشان مشخص است، آن‌ها تا جایی جلو می‌روند که اگر حتی با درصدی ضرر و زیان کالایی را که اصلاً مضر است از آن استفاده نمی‌کنند و به سراغ کالای مشابه خارجی می‌روند که حق طبیعی هر انسان است ولی ما مسؤولان باید شرایطی را برای صنعت، تولید، کشاورزی فراهم کنیم که مردم به سراغ کالای ایرانی بروند.

وی در پایان گفت: باید در شهرستان و استان به نوعی برنامه‌ریزی کرد تا مشکلات داخلی و تولید ایرانی را حل کنیم، ارزان تولید کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

به گزارش فارس، عصر امروز در آیینی فرماندار شهرستان خمینی‌شهر با حضور استاندار اصفهان و رؤسای کلیه ادارات شهرستان خمینی‌شهر معرفی شد. در این مراسم از خدمات احمد رضوانی فرماندار اسبق و مجتبی راعی سرپرست موقت فرمانداری تقدیر شد و محمود مسلم‌زاده فرماندار شهرستان خمینی‌شهر شد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.