سرویس: فرهنگ و هنر 09:30 - پنجشنبه 09 فروردین 1397

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان بیان کرد

بازدید 2 میلیون و 580 هزار نفر از اماکن تاریخی اصفهان/ باغ فین کاشان در صدر بازدید‌های نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: تا روز 7 فروردین‌ماه بیشترین بازدید از بنا‌های تاریخی و فرهنگی در سطح استان از باغ فین، چهلستون و عالی قاپو بوده است.

به گزارش اصفهان شرق، فریدون الهیاری در خصوص میزان بازدید از بناهای تاریخی استان اظهار داشت: تا پایان روز 7 فروردین‌ ماه 2 میلیون و 580 هزار نفر بازدید از بناها و مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی استان اصفهان انجام گرفته است که بیشترین بازدید در سطح استان از باغ فین، چهلستون و عالی قاپو بوده است.

وی افزود: همچنین حدود یک میلیون و 280 هزار نفر اقامت در استان اصفهان داشته‌ایم و از امروز بعد‌ از‌ ظهر موج جدید سفر‌های نوروزی آغاز می‌شود؛ همکاران و مجموعه ستاد خدمات سفر با آمادگی کامل مهیا هستند که میزبان مهمانان نوروزی باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: امسال با توجه به تقویم تعطیلات نوروزی، از 2 فروردین‌ماه به سمت پیک حضور گردشگران رفتیم به طوری که تقریبا ظرفیت‌ها کامل شد و بنا‌های تاریخی با استقبال بسیار زیادی مواجه شدند و حتی ناگزیر شدیم بازدید از برخی بناها را تا ساعت 11 شب تمدید کنیم.

وی در پایان بیان داشت: در بین تعطیلات استقبال نسبتا خوب بوده است اما انتظار می‌رود از امروز و با توجه به آغاز تعطیلات جدید تا 13 فروردین‌ماه و همچنین عید ولادت امام علی (علیه‌السلام) موج جدیدی از حضور مسافران نوروزی را داشته باشیم که آمادگی کامل را نیز دارا هستیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.