سرویس: اخبار شهرستان 22:22 - چهارشنبه 08 فروردین 1397

مسئول اردویی ناحیه سپاه امام علی(ع) خبر داد:

اعزام بیش از 600 نفر از شرق اصفهان به راهیان نور جنوب

نصیری مسئول اردویی ناحیه بسیج امام علی(ع) گفت: نوروز امسال بیش از 600 نفر از خانواده های شرق اصفهان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرگرد پاسدار علی نصیری در گفتگو با اصفهان شرق، از اعزام 12 اتوبوس در قالب طرح خانوادگی به راهیان نور خبر داد و گفت: از 600 نفر اعزامی به جنوب در نوروز 97، در قالب 12 اتوبوس در مناطق شش گانه به راهیان نور اعزام شدند.

مسئول اردویی ناحیه سپاه امام علی(ع) با اشاره به اعزام بیش از 300 نفر خواهر به این سفر معنوی اظهار کرد: اردوی راهیان نور باعث احیای روحیه شهادت‌طلبی و ایثار در جامعه می‌شود و در این رابطه خواهران پیشتاز در سفر راهیان نور بودند.

وی افزود: عمده برنامه‌های انجام شده برای کاروان‌های راهیان نور بسته فرهنگی بوده که حاوی بسته‌های معرفی شهدا برای هر کاروان بود که در اختیار زائران قرار گرفت.

مسئول اردویی ناحیه بسیج شرق اصفهان با بیان اینکه امسال نیز با افزایش اعزام به راهیان نور مواجه هستیم، اذعان کرد: تعداد بسیاری از اعضای اعزامی برای مرتبه اول به این سفر رهسپار شدند که نشان از پررنگ شدن روحیه شهادت طلبی در بین نسل چهار و پنجم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه پنج تاریخ برای اعزام در نظر گرفته شده بود، خاطرنشان کرد: اعزام از 26 اسفند در قالب ۲ اتوبوس آغاز شد و در مراحل دیگر نیز خانواده ها در قالب گروهی و شخصی به مناطق با معرفی نامه ناحیه بسیج، به جنوب اعزام شدند و آخرین مرحله نیز با اعزام 10 اتوبوس در نیمه اول فروردین ماه پایان می یابد.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.