سرویس: غیر تولیدی » نقلی 22:48 - سه شنبه 19 فروردین 1393

شناسایی و دستگیری یک تیم تروریستی توسط سپاه در جنوب کشور

روابط عمومی کل سپاه از شناسایی و دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه در خوزستان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی سپاه، در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اقدام سرویس های جاسوسی وابسته به بیگانگان مبنی بر سازماندهی و اعزام یک تیم عملیاتی برای اقدامات تروریستی و خرابکارانه در ایران، با الطاف و عنایات الهی و عملیات پیچیده اطلاعاتی و شناسایی، رصد و کنترل اعضای تیم مذکور در خارج از مرزها، پس از ورود آنان به کشور در روزهای آغاز سال جدید، نیروهای اطلاعاتی سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان در عملیاتی سریع آنها غافلگیر و دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش تروریستها در چار چوب یک پروژه عملیات روانی با هدف بمب‌گذاری و خرابکاری در برخی اماکن و مقرهای حساس، شناسایی، ترور و ایجاد فضای رعب و وحشت و ناامنی در جامعه، تحت چتر حمایتی سرویس های جاسوسی دشمنان ملت ایران وارد کشور شده بودند.

این گزارش محموله‌های آماده انفجار، بمب‌های چسبان و کنار جاده‌ای، تلفن همراه و سامانه‌های ارتباطی مجهز به رمزنگاری در فضای مجازی و اینترنت را از جمله تجهیزات به دست آمده از دستگیر شدگان ذکر کرده است.

بازداشت شدگان در اظهارات اولیه خود به ارتباط و سازماندهی هسته تروریستی توسط سرویس‌های جاسوسی تحت حمایت دشمنان فرا منطقه‌ای اعتراف کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.