سرویس: اجتماعی 08:00 - سه شنبه 07 فروردین 1397

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان

اعزام بیش از یک هزار و 200 نفر به اردوهای جهادی

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان گفت:در نوروز امسال، 50 گروه جهادی در قالب بیش از یک هزار و 200 نفر به اردوهای جهادی اعزام شدند.

به گزارش اصفهان شرق، احسان‌الله رضاپور با اشاره به رسالت بسیج سازندگی اظهار داشت:  همه ساله در ایام نوروز با تعداد زیادی از مشتاقان خدمت رسان از جمله دانش‌آموز، دانشجو، طلبه و بسیجیان محلات مواجه هستیم.

وی افزود: در نوروز امسال، 50 گروه جهادی در قالب بیش  از یک هزار و 200 نفر به اردوهای جهادی اعزام شدند.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه اردوهای جهادی از بیستم اسفند 96 آغاز شده است، گفت: این طرح تا بیستم فروردین سال جاری در مناطق محروم ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال مقصد و هدف  اردوهای جهادی اعزام به کرمانشاه برای کمک به زلزله زدگان و رسیدگی به امور آنان بود.

رضاپور ادامه داد: خدمت رسانی در قالب اردوهای جهادی در داخل استان اصفهان نیز در مناطقی از جمله  فریدون‌شهر و پشتکوه فریدون‌شهر در حال انجام است.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: نیروهای خدمت‌رسان اردوهای جهادی در خارج از استان مانند ایلام، تویسرکان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و  چهارمحال بختیاری نیز در قالب اردوهای فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و غیره برای خدمت‌رسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مقدماتی فراهم شده که بر اساس آن سیاست جغرافیایی هدف، مناطقی در ایام نوروز شناسایی شود، بیان کرد: در این طرح جغرافیای هدف را تحت پوشش قرار می‌دهند.

رضاپور افزود: در این طرح اردوهای جهادی به ایام نوروز و تابستان خلاصه نمی‌شود و با شناسایی نقاط هدف و داشتن معیارها و شرایط مورد نظر بسیج سازندگی به آن روستاها ورود پیدا می‌کنند و از صفر تا صد روستا را در یک بازه زمانی 3 تا 5 سال آباد می‌کنند و پس از پایان به نقطه دیگری برای خدمت‌رسانی و آبادانی می‌روند.

 

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.