سرویس: غیر تولیدی 17:50 - دوشنبه 06 فروردین 1397

تعطیلی قطار شهری اصفهان تا پایان نوروز

مترو نیامده، رفت!

خط یک متروی اصفهان که با اعلام شهرداری در ایام پایانی سال 96 به بهره‌برداری کامل رسیده بود، تا پایان ایام نوروز تعطیل شد.

به گزارش اصفهان شرق، پروژه متروی اصفهان که به یک چالش جدی برای شهر و شهروندان تبدیل شده بود، داستان‌ها و روایت‌های مختلفی را هم به دنبال خود داشته است، این بار تعطیلی آن در روز‌های پرگردشگر نوروزی و گره ترافیکی هسته مرکزی شهر تبدیل به یک علامت سؤال برای شهروندان شده است.

چندی پیش شهردار اصفهان گفته بود مترو مهم‌ترین پروژه عمرانی شهر است و اگر تا پایان سال 96 مترو به صفه نرسد تمام مدیران باید مترو را تا صفه هل بدهند؛ با همه این تفاسیر متروی اصفهان با بهره‌برداری آزمایشی به صفه رسید و آخرین فاز خط یک مترو هم با وجود نواقصی در معرض استفاده قرار گرفت.

اما این پایان کار نبود و با مشاهدات میدانی و گزارشات شهروندی مشخص شد از 29 اسفند ماه تا پایان ایام عید نوروز، علی‌رغم حضور حجم زیادی از گردشگران در شهر اصفهان مترو تعطیل است.

این درحالی است که با توجه به ترافیک هسته مرکزی شهر، نیاز همشهریان به خدمات قطار شهری در این ایام بیشتر از قبل است اما به نظر می‌رسد تکمیل ایستگاه‌های تازه بهره‌برداری شده و رفع نواقص باقی مانده پس از افتتاح، دلیل اصلی این تعطیلی نوروزی متروی اصفهان باشد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.