سرویس: اجتماعی 11:55 - دوشنبه 06 فروردین 1397

رئیس پلیس فتا

كلاهبرداری 2 میلیاردی مهمترين پرونده سال 96/ شهروندان مراقب سرقت های اینترنتی نوروزی باشند

رئیس پلیس فتا گفت: كلاهبرداری از طريق اسكينر مهمترين پرونده سال 96 بوده است.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ کاظمی، رئیس پلیس فتا استان تهران اظهار کرد: در ایام عید معمولا جرم افزایش می‌یابد و در نوروز 96 هم جرم در فضای مجازی بیشتر از قبل شده بود.

وی در ادامه بیان کرد: افزایش وقوع جرم و کلاهبرداری در ایام تعطیلات نوروز از مواردی است که شهروندان باید دقت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

سرهنگ كاظمی اذعان كرد: مهمترین پرونده نوروز 96 در خصوص کلاهبرداری افرادی بود که در فضای مجازی بلیط به فروش می‌رساندند.

وی عنوان کرد: در روز‌های پایانی سال 95 و در آستانه نوروز 96 زمانی که مسافران بلیط در دست به فرودگاه جهت عزیمت به مقصد خود مراجعه کردند تازه متوجه شدند که این بلیط‌ها جعلی است و معتبر نیست.

رئیس پلیس فتا بیان کرد:‌ با توجه به شکایاتی که در این خصوص شد موضوع در دست بررسی قرار گرفت و نهایتا چند متهم دستگیر شدند که در اعترافات این افراد به بالای ۱۰۰ فقره کلاهبرداری اشاره شد.

سرهنگ كاظمی اذعان كرد: مهمترین پرونده سال در خصوص كلاهبرداری از طریق دستگاه اسكینر بود كه فردی در خیابان ظفر كه یك موبایل فروشی داشت با كپی كردن كارتهای بانكی اقدام به كلاهبرداری و برداشت از حساب 60 تن به مبلغ 2 میلیارد ریال كرده بود كه نهایتا این فرد شناسایی و دستگیر شده بود و در همین خصوص 60 شاكی هم داشت.

وی بیان کرد: ۴ ماه است که به عنوان رئیس پلیس فتا مشغول منصوب شدم و در این مدت سعی کردم که به نحوه احسن کار خود را انجام بدهم و اگر بخواهم به عملکرد پلیس فتا تهران از ۰ تا ۱۰۰ نمره بدهم قطعا نمره‌ای بالای ۷۰ را خواهم داد.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا عملکرد پلیس فتا بد بوده و ضعف‌هایی داشته است عنوان کرد: مردم بهترین افراد برای قضاوت عملکرد پلیس فتا هستند البته از نگاه خودمان به مجموعه پلیس فتا ضعف چندانی نداریم که قابل بیان باشد.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.