سرویس: غیر تولیدی 15:16 - یکشنبه 05 فروردین 1397

نکاتی به منظور پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی؛

هشدار پلیس فتا در خصوص استفاده از وای فای رایگان

ممکن است در ایام نوروز به مکان‌هایی بروید که اینترنت وای فای رایگان به شما بدهند، در این مواقع باید چند نکته را رعایت کنید تا از شما سوء استفاده نشود.

به گزارش اصفهان شرق، ممکن است در ایام نوروز به مکان‌هایی بروید که اینترنت وای فای رایگان به شما بدهند، در این مواقع نکات زیر را رعایت کنید تا از شما سوء استفاده نشود.

رمزهای عبور خود را در دستگاه خود ذخیره نکنید

مردم اغلب رمزهای عبور خود را در دستگاه‌های خود ذخیره می‌کنند تا به آن‌ها کمک کنند که دیگر آن رمز عبور را فراموش نکنند و اگر فراموش کردند مطمئن باشند که در دستگاه‌شان ذخیره شده است اما لازم است بدانیم این کار برای هکرها یک گزینه مناسب برای نفوذ به دستگاهی که رمز عبور شما در آن ذخیره شده است و آن‌ها به راحتی می‌توانند آن دستگاه را هک کنند

URL سایت را چک کنید

شبکه‌های نامعتبر و جعلی می‌توانند شما را به وب‌سایت‌هایی که شما به هیچ وجه بر روی لینک آن‌ها کلیک نکرده‌اید، هدایت کنند؛ برای این‌که دستگاه شما هک نشود، از آن سایت خارج شوید و برای امنیت بیشتر از یک مرورگر ایمن و معتبر استفاده کنید.

از یک اتصال ایمن استفاده کنید

اگر شما قادر به این نیستید که متوجه امنیت سایت شوید، این نکته را به خاطر بسپارید که اگر URL سایتی معتبر باشد در ابتدای آدرس با https به جای http شروع می‌شود. برخی سایت‌ها مانند Google برای جستجو بسیار امن هستند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.