سرویس: غیر تولیدی 11:06 - یکشنبه 05 فروردین 1397

سرهنگ پورقیصری:

۷۳ درصد تصادفات جاده‌ای مربوط به خودروهای شخصی است

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: ۷۳ درصد تصادفات نوروز در جاده‌های استان مربوط به خودروهای سواری شخصی بوده که ۳۳ درصد این خودروها پژو و ۲۶ درصد پراید بوده است.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ حسین پورقیصری  با اشاره به پایان موج اول مسافرت‌های نوروی گفت: پرتصادف‌ترین محورهای استان شهرضا به آباده، جندق- مبارکه- مجلسی، تیران به عسگران و آزادراه کاشان بوده است که ۶۱ درصد این تصادفات به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر ترافیک در تمام محورهای استان روان است، افزود: شب گذشته واژگونی یک دستگاه لندکروز در ساعت یک و نیم بامداد در محور دهق به علویجه اتفاق افتاد که که این حادثه منجر به فوت دو سرنشین خودرو و مصدومیت یک نفر شده است.

سرهنگ پورقیصری درخصوص مدیریت زمان بازگشت مسافران افزود: مسافران و رانندگان در مدیریت زمان سفر بازگشت به مقصد مدیریت لازم را داشته باشند و در ساعاتی که با خستگی و خواب‌آلودگی مواجه هستند اقدام به رانندگی نکنند.

رییس پلیس راه استان با اعلام خبر کاهش ۶ درصدی جان‌باختگان در حوادث جاده‌ای استان اصفهان گفت: آمارهای جدید پلیس راه حاکی از این است که طی ۶ روز گذشته تعداد جان‌باختگان حوادث جاده‌ای در محورهای استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته است.

پورقیصری در خصوص ساعات پرتصادف در محورهای استان تصریح کرد: در روزهای گذشته ساعات پرتصادف در جاده‌های استان به ترتیب ساعات ۱۸ الی ۲۰ و سپس ۱۴ تا ۱۸ عصر بوده است.

رییس پلیس راه استان با تاکید بر اینکه ۷۳ درصد تصادفات رخ داده در جاده‌های استان مربوط به خودروهای سواری شخصی بوده است، گفت: ۳۳ درصد این خودروها پژو و ۲۶ درصد پراید بوده است، هم‌چنین انواع دیگر وسایل نقلیه ازجمله کامیون، وانت و کشنده نیز به ترتیب ۶، ۵ و ۲ درصد از تصادفات را داشته‌اند.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.