سرویس: اخبار شهرستان 00:29 - یکشنبه 05 فروردین 1397

عصر دیروز برگزار شد؛

دیدار نوروزی دکتر کامران نماینده اصفهان در مجلس با خانواده شهدای شهر ورزنه/ تصاویر

دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس عصر دیروز با حضور در منزل شهدا، با مادران و پدران صبور و ایثارگر شهر ورزنه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اصفهان شرق، عیادت و دیدار نوروزی دکتر کامران و هیئت همراه با مادر شهید عبدالهی، مادر شهیدان سردار شهیدان قاسمعلی، ابوالفضل و حسین میر احمدی، پدر شهیدان مجتبی و حسن کاظمی و همچنین دیدار با علما و روحانیت شهر ورزنه حجت الاسلام سید جلال موسوی و حاج شیخ احمد باقری عصر دیروز برگزار شد.

نماینده مردم اصفهان در برنامه دیگر خود به عیادت از جوان ضایعه نخاعی علی میراحمدی رفت.

حسن کامران خانواده شهدا را صبور خواند و گفت: وظیفه همه مسئولان است که حرف خانواده شهدا که برگرفته از اخلاص و صبوری این عزیزان است را بشنوند و آنها را تنها نگذارند.

وی افزود: امنیت امروز ما حاصل شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و باید با رفتار و عمل خود قدردان شهدا و خانواده آنها باشیم.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “دیدار نوروزی دکتر کامران نماینده اصفهان در مجلس با خانواده شهدای شهر ورزنه/ تصاویر”

  1. یا مهدی ادرکنی گفت:

    بسمه تعالی
    خانواده محترم شهدا چشم وچراغ این ملتند امام خمینی ره
    واقعا دست مریزاد میگم به جناب آقای دکتر حسن کامران که از زمان ورود به عرصه سیاست وانتخاب شدن به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی تا بحال که طی بیست واندی سال است اصلا تغیر مسیر ندادند ومن خود عضو خانواده شهدا هستم و هرسال دارم مشاهده میکنم که حرف آقای دکتر کامران حرف عمل است واهل شعار نیستند وهمیشه حامی وپشتیبان ولایت وخانواده محترم شهدا بوده وواقعا یک نماینده ساده زیست ومردمی است وپشتکار خوبی دارد برای خدمت به حوزه انتخابیه خود .انشالله خداوند به ایشان عمر بابرکت وباعزت عطا کند وروز به روز درکارشان موفق شود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.