سرویس: اخبار شهرستان 22:06 - شنبه 04 فروردین 1397

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

مخالف صدقه دادن به کشاورز هستم/ سوء مدیریت در توزیع آب، مشکلات را به زندگی کشاورزان وارد کرد

کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اصلا به بی آبی اعتقادی ندارم و بر این مهم اعتقاد دارم که سوء مدیریت در امر توذیع عادلانه آب باعث ایجاد مشکلات امروزی کشاورزان شده است.

به گزارش اصفهان شرق، حسن کامران در جمع مردم شهر ورزنه با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص زاینده رود و مسائل کشاورزان شرق اصفهان اظهار کرد: بارها در رابطه با آب زاینده رود و کشت پاییزه با وزیر نیرو و دیگر مسئولان ذی ربط صحبت شده است و حتی چندین ماه قبل جلسه ای با حضور وزیر نیرو و تعداد زیادی از کشاورزان شرق در دفتر وی برگزار و کلیه مطالب عنوان شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: خطر عدم رهاسازی آب به منظور کشت از جمله مواردی بود که بارها مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد شورای عالی آب برای زمان و مقدار رها سازی آب به منظور کشت تشکیل شود که تا کنون اجرایی نشده است و این در حالی است که همه موارد به سمع و نظر رئیس جمهور و رئیس مجلس رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان مصرف آب برای تمام مصرف کنندگان باید کاهش یابد تا در حق پایین دستی ها اجحاف نشود و برای محقق شدن این موضوع، نیازمند پیگیر بودن مردم و نمایندگان هستیم.

کامران با بیان اینکه سوء مدیریت در توزیع عادلانه آب زندگی کشاورز را با مشکلات عدیده ای روبه رو ساخت، عنوان کرد: بنده اصلا به بی آبی اعتقادی ندارم و بر این مهم اعتقاد دارم که سوء مدیریت در امر توذیع عادلانه آب باعث ایجاد مشکلات امروزی شده است و همچنین این مقدار خسارتی که به کشاروزان پرداخت شده است را صدقه ای بیش نمیدانم و اصلا در خور شان کشاورزان و تامین کننده نیاز انها نیست.

وی همچنین در رابطه باپیگیری های صورت گرفته دررابطه با مشکلات عمرانی شهر ورزنه گفت: برای تکمیل بیمارستان ورزنه پیگیری کرده ام که تمام سه میلیارد تومان مصوب شده پرداخت شود تا در تکمیل این پروژه اخلالی ایجاد نگردد.

نماینده مردم اصفهان به جهت نیاز جوانان و مطالبات آنها افزود: با دعوت از مسئولان کشوری در حوزه ورزش بودجه تکمیلی استخر شنای ورزنه دریافت شد که انشالله در همین سال به اتمام خواهد رسید و شاهد افتتاح آن در همین سال خواهیم بود و همچنین ساختمان بیمه تامین اجتماعی نیز در شرف اقدام است.

وی به راه ورزنه ندوشن نیز اشاره ای کرد و بیان کرد: ساخت این مسیر در حوزه اصفهان به پایان رسیده و جاده تکمیل شده است و با پیگیری هایی که با وزرات صنایع و معادن شد و همکاری معادن این مهم نیز در دستور کار قرار دارد.

کامران به بیمه کارگری و قالیبافی اشاره کرد و گفت: 100 سهمیه بیمه کارگری به بخش بن رود اختصاص داده شد که در حال واگذاری به افراد کارگر و واجد الشرایط است.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.