سرویس: اخبار شهرستان » هرند 22:14 - جمعه 03 فروردین 1397

شهردار هرند خبر داد؛

ایمن سازی و بهبود وضعیت جاده هرند به کوهپایه مطالبه اصلی مردم

شهبازی شهردار هرند گفت: یکی از مطالبات دیرین مردم شهر هرند ایمن سازی و بهبود وضعیت جاده هرند به کوهپایه بوده است.

حمید شهبازی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق از اصفهان با اشاره به انجام مراحل پایانی دو بانده شدن جاده هرند _کوهپایه، اظهار کرد: یکی از مطالبات دیرین مردم شهر هرند ایمن سازی و بهبود وضعیت جاده هرند به کوهپایه بوده است.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌رو برای اتمام این پروژه در سال ۹۶، افزود: پیشرفت این طرح به طور مستمر توسط شهرداری و شورای هرند ارزیابی و مورد بررسی قرار داشته و با توجه به تامین اعتبار صورت گرفته پروژه برای پایان مشکلی را پیش‌رو خود نمی‌بیند.

شهردار شهر هرند تصریح کرد: با بهره برداری از باند دوم جاده هرند_کوهپایه پایانی بر مشکل دیرینه این مسیر ترافیکی خواهد بود که به عنوان مسیر حادثه خیز شاهد حوادث رانندگی با تلفات جانی در طی سال‌های گذشته بوده است.

به گزارش اصفهان شرق، بهسازی نقاط حادثه خیز در شرق اصفهان در اولویت پیگیری مسئولان استان و شهرستان بوده است و بارها با حضور مسئولان کشوری این مساله مطرح شده است ولی آنچه از شواهد کار معلوم است چیز دیگریست.

آوازه جاده هرند به کوهپایه و رفع کامل حادثه خیز بودن این مسیر به چندین سال رسیده است و این نکته در حالیست که هنوز خبری از بهره برداری کامل این مسیر منتشر نشده است.

جاده هرند کوهپایه تا کنون قربانی‌های زیادی گرفته و یکی از مسیره‌های حادثه خیز شرق اصفهان بود که به نام جاده مرگ شهرت پیدا کرد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.