اصفهان شرق

قدمت 3 هزار ساله شهر هرند در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت

کدخبر: 163996
1397/01/03 در ساعت 21:37

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان اظهار کرد: در چند سال اخیر با تلاش شهرداری شهر هرند برای ارائه و معرفی بیشتر ظرفیت های فرهنگی و تاریخی شهر هرند در ایام نوروز اقدام به برگزاری نمایشگاه سنتی هرند در گذر زمان شد.

وی افزود: این نمایشگاه به روال سال‌های گذشته، امسال نیز در محل بازار تاریخی هرند برپا از ۲ فروردین پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

شهردار هرند تصریح کرد: در این نمایشگاه با نگاهی به قدمت ۳۰۰۰ ساله شهر هرند به معرفی صنایع دستی و آداب و رسوم پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال تعداد غرفه ها نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده و با افزایش تعداد غرفه ها راه را برای معرفی هر چه بهتر ظرفیت های فرهنگی و تاریخی باز کرده است.

شهبازی در ادامه گفت: این نمایشگاه در طی این سال‌ها با استقبال خوبی از جانب مخاطبان همراه بوده است و راه را برای معرفی هر چه بهتر تاریخ فرهنگی و آداب ورسوم مردم شهر هرند هموار کرده است.

حمید شهبازی اذعان کرد: برپایی نمایشگاه در حقیقت امکان معرفی و ارائه توانمندی‌ها و امکانات و ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی شهر هرند را در فرصت مغتنمی چون نوروز به عموم فراهم کرده است.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه