سرویس: دسته‌بندی نشده 14:12 - شنبه 04 فروردین 1397

فرماندهی نیروی انتظامی کشور

حوادث ترافیکی در جاده‌های اصفهان کاهش یافته است

فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: همیاران پلیس با تذکراتی که به رانندگان خودروها می‌دهند باعث جلوگیری از بسیاری حوادث جاده‌ای شده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، سردار حسین اشتری در حاشیه سفر به اصفهان ضمن تبریک سال نو در خصوص حوادث ترافیکی اظهار کرد: سال ۹۷ با هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه‌های خدماتی آغاز شد و تاکنون مردم و به خصوص مسافرانی که به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند با مشکل خاصی روبرو نشده و با آرامش و امنیت و نظم کامل در جاده‌ها درحرکت هستند.

وی با بیان اینکه آمار تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته در استان اصفهان کاهش یافته است، ادامه داد: با توجه به جاذبه‌های بسیار استان اصفهان، گردشگران بسیاری به استان سفرکرده‌اند و عوامل نیروی انتظامی نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا سفر آسوده‌ را برای آن‌ها فراهم کنند.

فرماندهی نیروی انتظامی کشور با اشاره نقش مؤثر همیاران پلیس در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، عنوان کرد: این همیاران با تذکراتی که به رانندگان خودروها با کمال ادب می‌دهند باعث جلوگیری بسیاری از حوادث جاده‌ای شده‌اند.

اشتری فعالیت همیاران پلیس در کشور را اقدامی منحصر به فرد دانست و افزود: این افراد وقتی به سن دریافت گواهینامه رانندگی می‌رسند، با توجه به اینکه از دوران کودکی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا شده‌اند، تجربه خوبی داشته و بهتر می‌توانند رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه عوامل نیروی انتظامی به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت و توصیه‌های لازم را ارائه می هند، اظهار امیدواری کرد: همه مسئولان و مردم برای کاهش حداکثری حوادث رانندگی تلاش ;kkn.

انتهای پیام/ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.