اصفهان شرق

حرمت شکنی نسبت به جایگاه رفیع نماز جمعه امری ناپسند است/ ائمه جمعه حامی کشاورزان شرق اصفهان هستند

کدخبر: 163971
1397/01/03 در ساعت 13:50

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه رجب به فضیلت این ماه اشاره و اظهار کرد: رجب یکی از ماه های حرام و دارای فضیلت بسیار زیاد است و کثرت استغفار و برگزاری سنت حسنه اعتکاف از جمله اعمال مستحبی این ماه است.

امام جمعه شهر اژیه با بیان حدیثی گهربار از امام صادق(ع) از جانب پیامبر عظیم الشان اسلام، افزود: ماه رجب ماه استغفار امت من است پس در این ماه طلب آمرزش کنید زیرا که رحت خدا در این ماه بر امت من ریخته می شود و در این خصوص زیاد ذکر شریف «استغفرالله واساله التوبه» را بخوانید.

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 توسط رهبر معظم انقلاب گفت: حمایت از کالای داخلی مستلزم اموری است که هم دولت برآن مسئولیت دارد و هم مردم عزیز نسبت به این مهم مسئول هستند.

حجت الاسلام حجتی فرد تصریح کرد: نظارت بر واردات و مدیریت صحیح و جلوگیری از قاچاق به عهده دولت و مسئولان است که در این خصوص باید پیگیری کاملی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: خرید کالای ایرانی و رونق بازار تولیدات داخلی و ایجاد فرهنگ لازم برای این امر مهم به عهده مردم و مسئولان انهاست و باید برای حمایت از کالای ایرانی به گونه ای رفتار کنیم که اشتغال زایی و بالا بردن تولیدات داخلی از نظر کیفی وکمی را شاهد باشیم.

امام جمعه شهر اژیه با اعلام حمایت از کشاورزان و حقابه داران برای پیگیری مطالبه قانونی تاکید کرد: کشاورزان و حق آبه داران عزیز باید محکم و با عزم جدی به دنبال احقاق حق خود باشند و در این راه ائمه جمعه نیز با این عزیزان همراه هستند.

وی بیان کرد: در مسیر احقاق حق از هر نوع رفتاری که سبب شادی دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلام می شود باید پرهیز شود و حرمت شکنی نسبت به جایگاه رفیع نماز جمعه امری ناپسند است که تنها دشمنان از این گونه رفتارها ابراز شادی می کنند.

حجت الاسلام حجتی فرد افزود: دشمنانی که از این رفتارهای نابجا ابراز خرسندی کردند بدانند مردم مومن و انقلابی این منطقه همیشه و در همه حال پشتیبان دین اسلام و این نظام هستند و اگر اعتراضی هم صورت می گیرد مطمئنا دشمنان هیچگاه برای این مردم دلسوزی نخواهند داشت.

وی ضمن تشکر از مسئولان به دلیل پرداخت کمک معیشتی خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم که با جدیت به دنبال خسارت نکشت به میزان واقعی باشند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق