سرویس: اخبار شهرستان 16:22 - پنجشنبه 02 فروردین 1397

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

کشف بیش از 327 کیلو گرم هروئین و 260 کیلو گرم حشیش در شرق استان اصفهان

سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف و ضبط بیش از 590 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و هروئین در دو عملیات در شرق اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، شب گذشته طی یک اقدام عملیاتی توسط یگان تکاور استان اصفهان، مستقر در شهر ورزنه مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط شد.

سردار مهدی معصوم بیگی در اولین روز بهار با حضور در منطقه شرق اصفهان شهر ورزنه و بازدید از یگان تکاور استان اصفهان، مستقر در شهر ورزنه اعلام کرد: در یک عملیات پیچیده و هوشمندانه در شرق اصفهان موفق به کشف 350 کیلو مواد مخدر از یک خودرو که به صورت بسیار پیچیده و ماهرانه جاسازی شده بود شناسایی شد و حدود 350 کیلیوم گرم موادر مخدر کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در رابطه با جزییات این عملیات عنوان کرد: حدود 87 کیلوگرم هروئین و مابقی نیز حشیش بود که از شرق کشور به مقصد اصفهان حمل میشد که در این عملیات پنج نفر نیز دستگیر شد.

وی اذعان کرد: این موفقیت در اغازین ساعت سال جدید نویدی است برای نیروهای انتظامی و مردم ایران که اجازه ورد قاچاق چیان به عرصه های اجتماعی را نمی دهند زیرا قاچاق یک ابر اسیب اجتماعی است و ما با توان قوا با ان مبارزه خواهیم کرد و از مردم نیز درخواست همکاری و کمک را در برخورد با این معضل داریم.

فرمانده نیری انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در سال 96  حدود 4500 کیلو مواد مخدر توسط یگان تکاوری انتظامی استان کشف و ضبط گردیده و در و مجموع استان بالغ بر 29 تن مواد مخدر در اصفهان کشف شده است ودر این رابطه  21 هزار نفر از قاچاقچی ها عمده و خورد و فروشندگان و معتادان  بازداشت شده اند.

وی تاکید کرد: در سال 97 با تجهیز قرار گاه های عملیاتی اقدام و عمل در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدامات بهتر و موثری را انجام خواهیم داد و هشدار میدهم به قاچاقچیان که از این کار پلید و شوم  کناره گیری کنند و به همکاران نیز دستور پیگیری قاطع جهت برخورد با این افراد را میدهم.

سردار معصوم بیگی افزود: همزمان با این عملیات عملیاتی دیگپری در شرق اصفهان صورت گرفت که بالغ بر 240 کیلو  هروئین کشف شد که مقصد ان به طرف تهران بود

و خوشبختانه در طول  24 ساعت دو عملیات موفق در این حوزه صورت گرفته است که به همکارانم تبریک و خسته نباشید عرض می کنیم.

 

 

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.