سرویس: اجتماعی 09:35 - پنجشنبه 02 فروردین 1397

مسئول اعزام و اسکان راهیان نور استان اصفهان

۲۰۰۰ زائر اصفهانی سال نو را در مناطق عملیاتی جنوب آغاز کردند

مسئول اعزام و اسکان راهیان نور استان اصفهان گفت: بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ زائر از سراسر استان اصفهان در قالب کاروان‌های راهیان نور، سال جدید را در مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز کردند.

به گزارش اصفهان شرق، مجید خسروی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده برای کاروان‌های راهیان نور استان اصفهان در مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 250 زائر از سراسر استان اصفهان در قالب کاروان‌های راهیان نور، سال جدید را در مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز کردند و در مراسم تحویل سال جدید در یادمان شهدای هویزه و بیت المقدس و شلمچه حضور داشتند.

وی افزود: حدود 4 هزار نفر از استان اصفهان، شب گذشته با خودروی شخصی در این مناطق حضور داشتند و در مراسم‌های مختلفی که در یادمان‌ها و اردوگاه‌های جنوب کشور اجرا شد، شرکت کردند.

مسئول اعزام و اسکان راهیان نور استان اصفهان گفت: همچنین مراسم ویژه‌ای به مناسبت تحویل سال جدید در اردوگاه شهید عرب، مقر لشکر 14 امام حسین(ع) استان اصفهان با حضور یک هزار و 500 زائر اصفهانی برگزار شد که اقامه نماز مغرب و عشاء، مداحی سید رضا نریمانی، روایتگری محمد احمدیان و اجرای رزم شبانه از جمله برنامه‌های این مراسم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور دریایی عنوان کرد: حجم زائرانی که از راهیان نور دریایی استفاده می‌کنند بسیار اندک است چراکه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این امر وجود ندارد، از سوی دیگر اعزام زائران به این اردوها باید در زمانی مناسب باشد تا برنامه‌هایی که برای این اعزام‌ها در نظر گرفته می‌شود با مسافران نوروزی تداخل نداشته باشد.

خسروی گفت: امیدوار هستیم که در سال آینده این امکان فراهم شود تا زائران استان اصفهان به اردوهای راهیان نور دریایی اعزام شوند و بهترین خدمات را به آنان ارائه کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.