سرویس: اخبار شهرستان 13:09 - سه شنبه 29 اسفند 1396

بخشدار بن رود:

فعالیت مسئولان استان اصفهان در ریل کارشناسی و امیدبخش برای احیای زاینده رود پیش می رود

صادقی بخشدار بن رود گفت: وظیفه همه کشاورزان حفظ امنیت و آرامش ورزنه و روستاهای بخش بن رود است و باید اجازه ندهیم افرادی از حرمت و قداست کشاورز سوء استفاده کنند.

احمد صادقی در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن تبریک سال جدید به مردم بخش بن رود و با آرزوی سالی پربرکت برای زحمت کشان شرق اصفهانی اظهار کرد: مسئولان در کنار مردم بوده و هستند و اطمینان خواهم داد که فعالیت مسئولان استان برای پیشبرد اهداف مهم استانی اعم از حقابه کشاورزان ادامه دارد.

بخشدار بن رود با اشاره به جلسه دیروز با استاندار اصفهان افزود: استاندار تاکید کرد که کمک داده شده به کشاورزان طی این چند روز به معنای این نیست که آب به کشاورزان اختصاص نخواهد یافت و تلاش برای اجرای کامل طرح ها ادامه دارد تا حتی با یک هفتم آب مورد نیاز کشاورزان محصول تولید شود و معیشت کشاورزان فراهم شود.

وی با تاکید بر پیگیری های انجام شده توسط استاندار اصفهان، گفت: فعالیت های استاندار و همه مسئولان برای احیای زاینده و احقاق حقوق کشاورزان در یک ریل درست، کارشناسی و امید بخش پیش می رود و مشکلات عظیم کشاورزان به خوبی به مسئولان رسیده است.

صادقی با بیان اینکه کشاورزان خویشتنداری بسیاری را کرده و با تجمع آرام خود، دشمنان نظام را ناامید کردند، افزود:‌ وظیفه همه ما حفظ امنیت و آرامش ورزنه و روستاهای بخش است و نباید اجازه دهیم که عده ای فرصت طلب، حرمت و قداست کشاورزان را شکسته و به نام کشاورز رفتاری ناشایست را انجام دهند.

وی گفت: استاندار اصفهان با تمام توان برای حل معضلات استان که مهم ترین آن معیشت کشاورزان و احیای زاینده رود است تلاش خواهد کرد و صحبت پیگیری را بارها در جلسات داده اند.

بخشدار بن رود با تاکید بر اینکه عایدی جلسات، اختصاص پساب به صورت دائمی به طرف شرق اصفهان بود، تصریح کرد: استاندار اصفهان تاکید کرد که با استفاده بهینه از پساب و پولی که از صنعت به این امر اختصاص خواهد یافت و تجمیع آب تازه بتوانیم محیط زیست و کشاورزی استان را احیا کنیم و امیدواریم تالاب گاوخونی را زنده ببنیم.

وی اذعان کرد: همه مسئولان شهر ورزنه اعم از امام جمعه، شورای شهر و بخش، به واسطه همدلی و همکاری برای رفع مشکلات کشاورزان تمام تلاش خود را خواهند کرد.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.