سرویس: اقتصادی 10:45 - دوشنبه 28 اسفند 1396

استاندار اصفهان:

تأثیر مدیریت پساب بر بهبود کشاورزی و احیای گاوخونی

استاندار اصفهان گفت: وقتی این پساب تصفیه شد و وارد چرخه کشاورزی و تالاب گاوخونی شد بخش زیادی از خطرات زیست محیطی که از حوزه تالاب ما را تهدید می‌کند برطرف می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، محسن مهرعلیزاده اظهار کرد: تا پیش از این حجم انتقال مسافران با متروی اصفهان 19 هزار نفر سفر سفر بوده است و امروز این رقم به 30 هزار نفر سفر رسیده است و شهردار اصفهان قول داده است در سال آینده این رقم به 100 هزار نفر سفر برسد که در نوع خود عدد و رقم بالایی است.

وی با بیان این که باید در سال‌های آینده به جایی برسیم که نیمی از سفرهای شهری شهروندان با مترو انجام شود، بیان کرد: این موضوع تا حد زیادی به حفظ محیط زیست کمک می‌کند، در خصوص قطارهای بین شهری مانند شاهین شهر به اصفهان، بهارستان به اصفهان و نجف آباد به اصفهان نیز اقدامات خوبی انجام شده است که در کاهش آلودگی هوای اصفهان بسیار مؤثر است.

استاندار اصفهان با اشاره به طرح‌های جمع آوری پساب در اصفهان، گفت: جمع آوری پساب سهم زیادی در کاهش آلودگی شهر دارد علاوه بر این که وقتی این پساب تصفیه شد و وارد چرخه کشاورزی و تالاب گاوخونی شد بخش زیادی از خطرات زیست محیطی که از حوزه تالاب ما را تهدید می‌کند برطرف می‌شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.