سرویس: غیر تولیدی 17:40 - شنبه 26 اسفند 1396

رئیس اتحادیه گوشت قرمز در اصفهان:

قیمت گوشت قرمز ثابت ماند/ تداوم نظارت همه‌جانبه شب عید

رئیس اتحادیه گوشت قرمز در اصفهان گفت: قیمت اقلام گوشت قرمز در ایام شب عید ثابت مانده است و با کنترلی که بر بازار صورت گرفته است، همه واحدهای صنفی از قیمت‌های ابلاغ‌شده پیروی کرده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، رضا انصاری در رابطه با بازار شب عید گوشت قرمز اظهار کرد: عرضه گوشت قرمز به‌اندازه نیاز مردم بوده و در حال حاضر هیچ کمبودی از بابت عرضه این محصول در سطح شهر وجود ندارد.

وی افزود: قیمت اقلام گوشت قرمز نیز ثابت مانده است و با کنترلی که بر بازار صورت گرفته است، همه واحدهای صنفی از قیمت‌های ابلاغ‌شده پیروی کرده و افزایش قیمتی اعمال نشده است.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز در اصفهان بیان کرد: ذخیره گوشت قرمز اصفهان پاسخگوی نیاز مردم در ایام شب عید بوده و ذخیره دام نیز در میدان دام در سطح مناسبی قرار دارد.

انصاری با اشاره به قیمت برخی اقلام در بازار گوشت قرمز گفت: در حال حاضر هر کیلو گوشت گوسفند با دنبه 43 هزار تومان، هر کیلو گوشت گوسفند بی دنبه 47 هزار تومان، هر کیلو گوشت شتر بدون استخوان و بدون کوهان 44 هزار تومان تا 45 هزار تومان، هر کیلو گوشت شتر با کوهان 38 هزار تومان تا 40 هزار تومان، هر کیلو گوشت شتر بدون کوهان 42 هزار تومان در سطح شهر به فروش می‌رسد.

وی در همین راستا اذعان کرد: همچنین هر کیلو گوشت سردست گوسفندی 47 هزار تومان، هر کیلو گوشت راسته گوسفندی 47 هزار تومان و هر کیلو گوشت گوساله 40 هزار تومان تا 41 هزار تومان و هر کیلو گوشت مخلوط گوساله نیز 37 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز در اصفهان خاطرنشان کرد: به‌ منظور رفاه هر چه بیشتر مصرف‌کنندگان، گوشت قرمز منجمد نیز به بازار تزریق‌شده است و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مغازه‌های عرضه‌کننده محصولات پروتئینی و منجمد این محصول عرضه می‌شود.

انصاری با اشاره به نظارت همه‌جانبه بر روی واحدهای صنفی در ایام شب عید تصریح کرد: بازرسی اتحادیه، بازرسی اصناف و تعزیرات با برنامه منسجم و نظارت همه‌جانبه فعالیت واحدهای صنفی را در ایام شب عید موردبررسی قرار داده‌اند و این روند تا 15 فروردین نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز در اصفهان در پایان اظهار کرد: تا کنون در سرکشی‌های به‌عمل‌آمده از واحدها صنفی فعال در سطح شهر، هیچ مورد تخلفی گزارش نشده و همه فعالان این حوزه از قیمت‌های اعلام‌شده توسط اتحادیه پیروی کرده‌اند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.