اصفهان شرق

جشنواره کاربست مجلات رشد ورزنه/ یک روز بدون کیف+ تصاویر

کدخبر: 163366
1396/12/25 در ساعت 11:00

به گزارش اصفهان شرق، جشنواره کاربست مجلات رشد «یک روز بدون کیف و کتاب همراه با مجلات» در مدارس ابتدایی بخش بن رود و شهر ورزنه با هدف آشنایی دانش آموزان با کارهای خلاق وهنرهای دستی برگزار شد.

هر سال در اسفندماه کاربست مجلات رشد در مدارس اجرا می شود که امسال نیز با همکاری معلمان دبستان و همراهی دانش آموزان این طرح اجرایی شد.

این طرح شامل ایستگاه نقاشی، نمایش، کاردستی، قصه گویی و آشپزی در مدرسه ابتدایی دخترانه فاطمه الزهرا، مدرسه ابتدایی دخترانه شکوه، مدرسه ابتدایی دخترانه شهید محمدی شهر ورزنه، مدرسه ابتدایی دخترانه فضه روستای کفران و مدرسه ابتدایی شهید اسماعیلی روستای اشکهران به کارخود پایان داد.

رئیس اداره تکنولوژی و گروهای درسی دوره ابتدایی اداره آموزش وپرورش استان اصفهان در این بازدید گفت: هدف از این روز، ترویج مجلات رشد، آموزش مهارت های زندگی، آموزش کار جمعی و با هم بودن، دست ورزی و مهارت آموزی است.

خسرو سبزه علی بیان کرد: مجله رشد یکی از رسانه های داخلی وزارت آموزش و پرورش است که از رسانه های بسیار موثر بوده و استان اصفهان هم در زمینه توزیع مجلات رشد در چهار سال گذشته رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه